جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
ماحوزی خبر داد:
فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مشکلات فرهنگی تنگ‌ارم در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح و در صورت امکان برطرف می‌شود...
کد خبر: ۱۱۸۰۸
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مشکلات فرهنگی تنگ‌ارم در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح و در صورت امکان برطرف می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی در دیدار جمعی از فرهنگیان و اهالی فرهنگ و هنر در بخش تنگ ارم اظهار کرد: در یک‌سال اخیر در حوزه فرهنگ و هنر در شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر حضوری تاثیرگذار داشته‌ایم و با سرکشی به مناطق مختلف نسبت به رفع تنگناها و دغدغه‌های هنرمندان اقدامات لازم انجام شده است.

\n\n

وی در ارتباط با مشکلات فرهنگی بخش تنگ ارم نیز خاطرنشان کرد: موضوعات فرهنگی و هنری که به صورت مستقیم در حوزه کاری فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد را در دستور کار قرار می‌دهیم.

\n\n

ماحوزی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از مسائل فرهنگی بخش ارم در حوزه فعالیت فرهنگ و ارشاد نیست، اما قابلیت طرح در شورای فرهنگ عمومی استان را دارد.

\n\n

وی اضافه کرد: به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی آمادگی لازم را برای طرح موضوعات و مشکلات منطقه ارم به دبیرخانه شورا اعلام می‌کنم و امیدوار هستیم این مشکلات مرتفع شود.

\n\n

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی می‌تواند گره گشای مشکلات استان باشد، گفت: می‌توان مشکلات فرهنگی استان را در شورای فرهنگ عمومی طرح و پیگیری کرد و به نتایج مورد نظر رسید.

\n\n

ماحوزی افزود: از تمام توان و ظرفیت موجود برای برطرف کردن مشکلات جامعه فرهنگی و هنری در استان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر