جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۲۹۹
شنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

فکرشهر: بخشدار ریگ شهرستان گناوه گفت: فعالیت پایگاه مراقبت بهداشت مرزی این بندر که مدتی تعطیل شده بود دوباره از سر گرفته شد.

به گزارش فکرشهر، ضرغام محمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:با توجه به اینکه استمرار فعالیت پایگاه مراقبت بهداشت مرزی مستلزم هماهنگی و تعامل فی‌مابین مرکز بهداشت درمان جامع سلامت و پایگاه پست کنترل دریایی مرزی این بندر است،  به همین منظور چلسه ای هفته گذشته در بخشداری تشکیل و تصمیم مناسبی اتخاذ شد.

وی اظهارکرد: با پیگیری‌های جدی به عمل آمده در زمان حاضر این پایگاه به ارایه خدمات ویژه معاینات پزشکی مسافران در مبادی ورودی و خروجی خور این بندر که از طریق شناورهای باری به کشورهای همسایه خلیج فارس تردد دارند،  می‌پردازد.
محمدی گفت: تامین سلامت جامعه با توجه به شیوع بیماری های مختلف در جهان از قبیل آبله میمون و کرونا  حایز اهمیت است و برای مقابله با چنین بیماری هایی باید امکانات لازم فراهم و  برنامه ریزی صورت گیرد.

بخشدار ریگ افزود: باید همه کارکنان شناوران دریایی طی هماهنگی با پایگاه مراقبت بهداشت مرزی، گواهی تایید سلامت دریافت کنند.

وی بیان کرد: با  تصمیم هایی که در جلسه هماهنگی و از سرگیری پایگاه مراقبت بهداشت مرزی اتخاذ شد، منبعد در زمینه کنترل بهداشتی، مسافران  ورودی و خروجی از مرز دریایی بندرریگ اطمینان بیشتری حاصل می‌شود.
شهر ساحلی بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و عمده مردم آن از طریق سفر به کشورهای همسایه خلیج فارس امرار معاش می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر