جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۹۹۵
يکشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

فکرشهر: نشست بررسی مشکلات محلات تنگک شهر بوشهر با پیگیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و با حضور مدیرکل آبفا، مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیر شهرستان، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، فرماندار شهرستان بوشهر، شهردار منطقه دو و جمعی از مدیران شهرستان در مسجد الرسول(ص) تنگک برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از دفتر نماینده، عبدالکریم جمیری در این نشست خدمتگزاری صادقانه، جهادی و بدون منت را از وظایف مسئولین دولت مردمی دانست و اظهار داشت: مسئولین محترم هرچه در توان دارند به میدان بیاورند تا رضایتمندی مردم حاصل شود، هر کجا که، ضعف ها، کاستی ها و محرومیت بیشتر است وظیفه ما سنگین تر است و باید توجه بیشتری به مردم شود. امیدوارم این جلسات برای مردم عزیز گره گشا و مثمرثمر باشد.

عدم صدور اسناد مالکیت مردم، عدم وجود زیرساخت فاضلاب و دفع آب های سطحی، عدم وجود دبیرستان و مراکز آموزشی متناسب با جمعیت ساکنین، عدم وجود مرکز آتش نشانی، عدم وجود فضای سبز و زیر ساخت های مناسب ورزشی و تفریحی برای خانواده ها، ساخت یادمان شهید رئیسعلی دلواری، کم عرض بودن ورودی تنگک دوم، مشکل سایت دفن زباله برای اهالی تنگک، آسفالت کوچه ها، آنتن دهی نامناسب تلفن همراه و مشکلات اینترنت از جمله مواردی بود که معتمدین محلی و ساکنین محلات تنگک به آن پرداختند و توسط مسئولین حاضر در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر