شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۱۳۹
دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: ادوات و تجهیزات امدادی هلال احمر در دشتستان تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیرحسین کولیوند در نشست با نماینده دشتستان و مسئولان هلال احمر و مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با تقدیر از پیگیری‌های نماینده دشتستان در مجلس برای تقویت هلال احمر در استان بوشهر و شهرستان دشتستان اظهار داشت: استان بوشهر از استان‌های حادثه‌خیز کشور است.

وی اضافه کرد: وقوع حوادثی همچون زلزله، سیل و سایر بلایای طبیعی و همچنین واقع شدن منطقه صنعتی پارس جنوبی و عسلویه و سایر تأسیسات نفتی در استان بوشهر بیانگر شرایط خاص این استان است.

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بر تقویت توان امدادی در استان بوشهر و شهرستان دشتستان تاکید کرد و در خصوص درخواست‌های نماینده دشتستان و مدیرکل بحران استانداری بوشهر نیز قول همکاری داد.

نماینده دشتستان در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌های جمعیت هلال استان بوشهر و همچنین شهرستان دشتستان در سیلاب اخیر که بر اثر بارش‌هایی موسوم به مونسون بود، درخواست‌هایی از رئیس جمعیت هلال احمر مبنی بر تقویت توان لجستیکی جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان و همچنین درخواست احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای را خواستار شد.

ابراهیم رضایی همچنین خواستار ساخت مجتمع آموزشی، اداری، امدادی و فرهنگی جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان شد.

کوروش دهقان مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با ارائه درخواستی در خصوص توان افزایی لجستیکی در سراسر استان بوشهر و تقویت ادوات و تجهیزات امدادی را برای همه شهرستان‌های استان، از ریاست جمعیت هلال احمر درخواست کرد.

احسان ایزدپناه سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر گزارشی از فعالیت این جمعیت و همچنین حوزه کاری شهرستان دشتستان به خصوص فعالیت و عملکرد در سیل و آبگرفتگی های اخیر را خدمت ریاست جمعیت ارائه داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر