شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۴۰۲
جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: امام جمعه عسلویه خواستار نگاه ویژه مسئولان استان برای رفع مشکلات این شهرستان شد و گفت: شورای راهبردی پتروشیمی‌ها به تعهداتش در عسلویه پایبند باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: این هفته فرصتی است که خدمات نظام و انقلاب را به مردم گزارش دهید.

وی اضافه کرد: در این هفته باید خدمات نظام، انقلاب و اسلام را به مردم شریف و قدردان گزارش دهید. مردم در وسط میدان هستند و مسئولان باید خادم صادق برای مردم باشند. هم خادم باشند و هم پاسخگو. شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو هستند برای هر مسئولی که می‌خواهد به مردم خدمت کند.

هاشمی افزود: به مسئولین شهرستان توصیه می‌کنم هرچه می‌توانند به این مردم خدمت کنند. مردم شهرستان و استان قانع هستند و مسئولان نباید از این شرافت مردم سو استفاده کنند.

وی بیان کرد: برخی از این شرافت سو استفاده می‌کنند، سو استفاده که شاخ و دم ندارد. روستای بساتین چهار سال است تلفن ثابت ندارند؛ مخابرات چه وظیفه‌ای دارند؟ چرا مشکل حل نشده است؟

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: روستای هاله آنتن دهی ندارد یا ضعیف است. مدیر کل مخابرات کجای کار است؟ مگر وقتی مردم قانع هستند ما نباید احساس مسئولیت کنیم؟ شرافت و نجابت این مردم است که ما به این پست‌ها رسیده ایم.

وی خطاب به استاندار بوشهر گفت: تقاضای ما این است که مدیرانی که شم مدیریتی ندارند از هر قبیله‌ای هستند را اخراج کنید. سخن رئیس جمهور این است که حزب و گروه معنا ندارد و وقتی کسی اهل خدمت نیست نباید در مسئولیتی قرار بگیرد.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: زخم‌های کهنه این شهرستان باید مداوا شود که دعای خیر مردم بدرقه راهتان شود. طبق گزارشی که فرماندار دادند در هفته دولت ۲۷۰ میلیارد تومان طرح پروژه شروع یا افتتاح می‌شود و برای اولین بار است این مبِلغ اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه فرماندار عسلویه باید فکری به حال مردم کنند تاکید کرد: آب شرب مشکل دارد و این از وضع مخابرات، این از اشتغال و آلودگی است. آمار دادید ۲۸۰ نفر بیکار داریم؛ شهرستانی که از جای جای ایران در آن اشتغال دارند چرا باید جوان بیکار داشته باشد. اولویت اشتغال با بومی‌ها است. آقای فرماندار سریع‌تر حرکت کنید.

امام جمعه عسلویه افزود: جاده برباز - بندو چقدر تلفات می‌دهد و جاده مرگ بار چریف در دست اقدام است. سریع‌تر باید انجام شود.

وی بیان کرد: مردم در بعضی دوره‌ها مورد بی مهری قرار گرفتند. در این دولت نباید مورد بی مهری قرار بگیرند. چند مدرسه در تعهد شورای راهبردی است که معطل و نیمه تمام مانده دارد مستهلک و خراب می‌شود. فقط روی کاغذ می‌آورند شورای راهبردی به تعهداتش عمل کند. مسئولین شهرستان بهتر و بیشتر وسط میدان باشند.

امام جمعه عسلویه به سفر آیت الله حسینی بوشهری به شهرستان اشاره کرد و افزود: حضور پر خیر و برکت آیت الله حسینی بوشهری نماینده محترم و معزز مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در شهرستان داشتیم و جلساتی خوبی برگزار شد که از حضور این فقیه بزرگوار تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: به مدیر دفتر ایشان توصیه می‌کنم در برنامه‌های ایشان در سفر به شهرستان همراه با برنامه ریزی بهتر باشد که مردم بهتر بتوانند از فیض حضورشان بهره مند شوند فرصت گرانقدر است برنامه‌ها مدون و منظم و حساب شده باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر