جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۶۵۶
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: فرماندار تنگستان استان بوشهر گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت امسال، ۱۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۹۳۰ میلیارد تومان افتتاح و اجرایی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد لطفی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان افزود: هفته دولت یادمان خدمات صادقانه شهیدان رجایی و باهنر، فرزندان رشید انقلاب و الگوهای خدمت‌رسانی صادقانه، بی‌منت و مردمی‌ است که در کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: خداوند به ما این فرصت را داده که به عنوان مدیر در خدمت مردم باشیم و تلاش می شود با برنامه ریزی دقیق و تلاش بیشتر بهتر از گذشته به مردم خدمت صادقانه داشته باشیم.

فرماندار تنگستان اظهار کرد: ساده‌زیستی، مردمی بودن و استفاده حداکثری از توان و ظرفیت موجود برای رفع مشکلات مردم از الگوهای رفتاری شهیدان رجایی و باهنر است که بدون شک به کاربستن این موارد، رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.

لطفی با تاکید بر اینکه هر دستگاه اجرایی حداقل یک نشست مردمی در شهرها یا روستاها برگزار کند تا نظر مردم را در حوزه کاری خود بکار گیرد، افزود: اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف آب، برق، مسکن، کشاورزی و در حوزه اقتصادی انجام شده که برخی از آنها ملموس نبوده و لازم است مدیران این طرح‌های اجرا شده را به مردم گزارش دهند.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: از نقدهای افراد، رسانه‌ها و اعضای شوراهای اسلامی برای انجام کارهای بهتر و کامل‌تر استفاده می‌شود.

لطفی اظهار کرد: برگزاری کنگره شهید رئیسعلی دلواری‌ از دیگر رویدادهای پیش رو در شهرستان تنگستان است که تلاش شده این برنامه با کیفیت مناسبی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت رئیسعلی دلواری برای معرفی بیشتر تنگستان در سطح استان و کشور باید استفاده شود، گفت: برای پوشش تصویری این کنگره، با چندین شبکه استانی و کشوری به طور مستقیم ارتباط زنده تصویری برقرار می‌شود.

لطفی اظهار کرد: از کسانی که تمایل به  سرمایه‌گذاری در شهرستان دارند، دعوت می‌شود تا با مطالعه و برنامه‌ ریزی مناسب، زمینه برای فعالیت آنها فراهم شود و گام‌های بلندتری برای ایجاد اشتغال و برطرف کردن بیکاری در شهرستان برداشته شود.

وی گفت: بارندگی‌های اخیر آسیب‌هایی به نخیلات شهرستان تنگستان وارد کرده است و با توجه به کارشناسی میدانی انجام شده نیاز است بعد از تصمیم‌گیری برای جبران خسارت‌ها، با خود کشاورزان نیز جلسه‌ای برگزار شود تا حقی از هیچ کشاورزی ضایع نشود.

فرماندار تنگستان افزود: همچنین به تازگی تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت کشور و بنیاد مسکن امضا و طی آن سامانه‌ای تعریف شده که افراد در منزل خود می‌توانند درخواست خود را در این سامانه و بدون مراجعه به بنیاد مسکن، ثبت کنند.

وی اضافه کرد: از سال گذشته ساخت حدود ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرستان تنگستان آغاز شده که این اقدامی مهم در راستای تولید مسکن مقاوم برای مردم این شهرستان به شمار می‌رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر