شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۷۰۸
پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که برای تکمیل طرح راه‌آهن فارس - بوشهر ۳۰ تا ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: دشتستان هم باید از این راه‌آهن بهره‌مند شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، ابراهیم رضایی صبح روز پنجشنبه در جمع اعضای شورای شهر برازجان با تاکید بر لزوم توسعه و افزایش فضاهای تفریحی در این شهر اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت فضاهای تفریحی مردم در برازجان کافی نیست و انتظار می‌رود که با تعریف طرح های جدید شاهد بهبود این وضعیت باشیم.

وی با بیان اینکه همه باید در کنار هم برای سازندگی شهر برازجان تلاش کنیم، تصریح کرد: تا جایی که توان داریم برای حل مسائل مردم برازجان و موضوعاتی که از سوی اعضای شورای شهر مطرح شد، دنبال می‌کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: آسیب‌های اجتماعی یکی از مسائل مهمی است که تاکنون به خوبی علاج نشده است ولی باید تلاش کنیم با راهکارهای مناسب برای حل آن اقدام کنیم.

رضایی از احیای دانشگاه فرهنگیان برازجان خبر داد و بیان کرد: همه باید کمک کنیم که این دانشگاه به بهترین شکل فعالیت خود را آغاز کند چرا که نفع آن به همه مردم شهرستان می‌رسد.

وی تعامل با رسانه‌ها را خواستار شد و تاکید کرد: دشتستان بیشترین مدارس تخریبی را در استان بوشهر دارد و تلاش می‌کنیم که از طریق سازمان نوسازی مدارس و کمک خیرین و حمایت نهادهای بزرگ اقتصادی استان شاهد اجرای نهضت مدرسه‌سازی در دشتستان باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد راه‌آهن فارس- بوشهر گفت: ۳۰ تا ۴۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل این طرح نیاز است، راهکارهای مختلفی برای تسریع در روند ساخت این طرح دنبال می‌شود و تلاش داریم که دشتستان هم از این راه‌آهن بهره‌مند شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از ورزش همگانی و کمک به همه هیات‌های ورزشی ضروری است، تصریح کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که حمایت‌ها شامل همه ورزشکاران شود.

رضایی پیشرفت فاز اول بیمارستان ۱۷ شهریور را ۸۰ درصد عنوان کرد و افزود: از معاون رئیس جمهور تا وزیر بهداشت و دیگر مسئولان را به محل اجرای طرح بردیم و امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز شاهد شارژ مالی و تسریع در اجرای آن باشیم. رفع مشکلات بیمارستان شهید گنجی به‌ویژه اورژانس بیمارستان را دنبال می‌کنیم.

وی تکمیل آب‌شیرین‌کن ۱۷ هزار مترمکعبی دشتستان و تکمیل سد دالکی را از اقدامات مهم برای تامین آب پایدار دشتستان دانست و افزود: موضوع آب را به عنوان اولویت مهم و اساسی در دستور کار داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر