شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۱۵۱
چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۸

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: شهرداران شهرستان دشتستان ظرف مدت ۱۰ روز آینده همه تجهیزات و امکانات امدادی و آتش نشانی خود را متناسب با استاندارد اصلاح کنند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری، احمد بنافی سه شنبه شب در نشست جمع‌بندی و گزارش مانور امداد و نجات جاده‌ای (ساعت صفر) که در محور مواصلاتی کنار تخته به دالکی برگزار شد، گفت: مهمترین هدف مانورها شناسایی نواقص و مشکلات در عرصه امدادرسانی به سوانح جاده‌ای است که باید در پی رفع آنها اقدامات فوری شود.

فرماندار دشتستان ضمن مثبت ارزیابی کردن مانور و حضور به موقع دستگاه‌های امدادی در صحنه، خواستار شناسایی نقاط کور مخابراتی محورهای مواصلاتی شهرستان توسط کارگروه فنی با مدیریت معاون عمرانی فرماندار و برطرف کردن آنها توسط فن آوری و اطلاعات و مخابرات استان شد.

بنافی یادآور شد: با اصلاح فرایند ساز و کار اطلاع رسانی به دستگاه‌های امدادی و دگر امدادی از هدر رفت زمان در مواقع بحران جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه معاون عمرانی فرماندار به همراه کارشناسان ستاد بحران استان میزان آمادگی و تجهیزات همه آتش‌نشانی‌های شهرستان را مورد بررسی قرار دهند، تاکید کرد: تمامی شهرداران شهرستان دشتستان ظرف مدت ۱۰ روز آینده همه تجهیزات و امکانات امدادی و آتش نشانی خود را متناسب با استاندارد اصلاح کنند.

فرماندار دشتستان خواستار آموزش نیروهای آتش نشانی شهرستان ظرف مدت یک ماه توسط ستاد بحران استان شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر