جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۴۰۰
شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: جرایم خشن در شهرستان ۳۸ درصد کاهش داشته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عظیم نیکو کار ظهر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک آغاز امامت ولی عصر (عج) و هفته نیروی انتظامی بیان داشت: هفته فراجا فرصتی مغتنم است برای ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر به مردم است.

فرمانده انتظامی تنگستان ادامه داد: امسال هفته فراجا با شعار پلیس خدمات گذار مردم و مردم حامی پلیس گذاری شده که امیدوارم بتوانیم بیش از پیش به مردم خدمت رسانی و مردم حامی پلیس خود باشند.

وی افزود: رسالت پلیس مقابله با نا امنی و ایجاد امنیت بوده و فراجا امین مردم و مظهر حاکمیت ملی است زیرا خدمت به مردم یک ارزش و افتخار خود و به آن می بالد.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات فراجا در سال جاری اربعین حسینی بود که ۳۰ هزار نیرو جهت امنیت زائرین حضور داشتند که از تنگستان نیز یک اکیپ مجهز به مرز شلمچه جهت خدمت به زائرین اعزام شده بودند.

نیکو کار با اشاره به اینکه فراجا درجهت اقتدار ملی با توان تمام از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد بیان کرد: در وقایع اخیر عده‌ای با سو استفاده به دنبال ایجاد نا امنی و اغتشاش در شهرها بودند که به وضوح مشخص شد دشمن به دنبال بهانه است و با اصل نظام اسلامی مخالف و به دنبال تضعیف اقتدار ملی هستند.

فرمانده انتظامی تنگستان تصریح کرد: تنگستان در تمام شاخصه‌های امنیتی، اطلاعاتی و ترافیکی در شرایط مطلوبی قرار دارد.

وی افزود: جرایم خشن در شهرستان ۳۸ درصد کاهش داشته و در حوزه سرقت در مهر و شهریور ۱۶ درصد افزایش و در کشف کالای قاچاق کاهش ۱۶ درصد و تصادفات فوتی درون شهری صد درصدی کاهش داشته است.

نیکو کار ادامه داد: در طی سال جاری صدور هزار و ٢٠٩ فقره گواهینامه و آموزش سه هزار و ۵۰۰ نفر هنر آموز در مراکز آموزش رانندگی و دوهزار خدمت شماره گذاری وسایل نقلیه ۳۲۰ پروانه کسب در همکاری با دستگاه‌های مربوطه در شهرستان انجام شده است.

فرمانده فراجا تنگستان گفت: صدور ۱۲۰ گذرنامه اربعین حسینی در شهرستان انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر