شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۷۵۴
پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

فکرشهر: استاندار بوشهر با تأکید برافزایش تفویض اختیار مدیران شهرستان‌ها گفت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در خدمات‌رسانی و اجرا برنامه‌ها اختیارات مدیران شهرستان‌ها را افزایش دهند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان بوشهر با تبریک هفته وحدت با قدردانی از مردم، نخبگان، نیروهای انتظامی، امنیتی، سپاه، بسیج، اطلاعات و دستگاه‌های اجرایی در خنثی کردن اهداف دشمنان اظهار داشت: هر کدام از آحاد جامعه نقش یک فرمانده در مدیریت حوادث بر عهده داشتند که خدمات آنان درخور تحسین است.

وی همدلی و اتحاد مردم را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: تمام اهداف و توطئه‌های دشمنان با تقویت اتحاد و حضور در صحنه خنثی می‌شود.

استاندار بوشهر نقش روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی و جامعه را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: روابط عمومی ‌دستگاه‌های اجرایی در عرصه فرهنگی و اطلاع‌رسانی باید بیشتر نقش آفرینی کنند و در افشاگری توطئه دشمنان باید در دستور کار قرار دهند.

محمدی‌زاده اطلاع‌رسانی و انعکاس عملکرد ادارات و خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی را از وظایف مهم روابط عمومی‌ها دانست و بیان کرد در خلیج‌فارس و دریای عمان بیش از 2000 کیلومتر مرز دریایی است که مردم استان بوشهر با تجربه 3 قرن مبارزه با استعمارگران حافظان امنیت این منطقه حیاتی هستند.

وی ادامه داد: اگر آمریکا اقدام به ناامنی در ایران کند نخستین اثر آن در خلیج‌فارس و دریای عمان نشان داده می‌شود، و بر اساس تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری در صورت ناامنی خلیج فارس برای همه ناامن خواهد بود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه هدف دشمن در ایجاد آشوب و اغتشاش برای عقب‌ماندگی در ارائه خدمات به مردم و پیشرفت جامعه است تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی، عمرانی و خدماتی استان بوشهر با قوت و قدرت فعالیت‌های خود را به جامعه هدف انجام دهند.

محمدی‌زاده مدیران دستگاه‌های اجرایی را فرمانده میدان در عرصه عمرانی، اقتصادی، سازندگی، خدمات‌رسانی به مردم دانست و بیان کرد: خدمات و فعالیت‌ها که همراه با مجاهدت باشد ضمن حل مشکل همراه با موفقیت است و اگر همراه با سستی و بی رمقی باشد بر آن معضل افزون می‌شود.

وی اشتغال‌زایی در هر طرح و برنامه را مورد تأکید قرار داد و افزود: فعالیت‌ها، طرح‌ها و برنامه‌ها باید با هدف اشتغال‌زایی، کارآفرینی و حل مشکلات باشد.

استاندار بوشهر با اشاره به افزایش اعتبارات ارزش افزوده و حق آلایندگی خاطر نشان کرد: امسال اعتبارات این حوزه که در اختیار دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان قرار داده می‌شود نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی یافته است.

محمدی‌زاده باتأکید بر  افزایش تفویض اختیار مدیران شهرستان‌ها اضافه کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در خدمات‌رسانی و اجرا برنامه‌ها اختیارات مدیران شهرستان‌ها را افزایش دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر