شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۷۹۶
پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: ایران آزاد ترین گردش آزاد اطلاعات را در بستر فضای مجازی دارد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، «احمد بنافی» در نشست شورای اداری دشتستان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، بیان کرد: دشمنان از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای سازمان دهی عملنیات آشوب در ایران استفاده کردند اما همان گونه که در سال 98، سیلی خوردند اکنون نیز از مردم ایران سیلی خوردند و با اقدام نیروهای گمنام اطلاعاتی و امنیتی ایران سرکوب شدند.

وی افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب با روایتگری غلاط در مورد فوت دختر ایرانی افکار عمومی و جوانان کشورمان را تحریک کردند و در این میان بعضی سلبریتی های بی بصیرت نیزکه با صدا و سیمای ایران اسلامی به شهرت رسیده بودند به اغتشاشات دامن زدند.

بنافی گفت: در این برهه زمانی حرکت رو به جلوی دولت مردمی سیزدهم را در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را ناظر هستیم. ایران در حوزه مالی به یک سازمان دهی رسیده است، یعنی قرار است بر تورم کنترل پیدا کند که دشمنان از راه های مختلف توقف آن را دارند و نظیر آن ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در دنیا تنها کشوری است که آزادترین گردش آزاد اطلاعات را در بستر فضای مجازی دارد و این فرصت بی نظیر را دشمنان می خواهند تبدیل به تحریم کنند.

فرماندار شهرستان دشتستان افزود: دشمنان ایران اسلامی فکر کرده اند که با ایجاد آشوب می توانند کشور را دچار تزلزل کنند اما کور خوانده اند و بدانند به  جز عده ای قلیل فریب خورده همه مردم ایران پای نظام، خون شهدا و رهبری ایستاده اند.

وی با بیان این که دشمن با هدف قرار دادن محیط های مدارس و دانشگاه ها قصد از بین بردن آرامش در جامعه را دارد، گفت: آموزش پروش نواحی 4 گانه شهرستان همایشی در خصوص روشنگری و تبیین معلمان و دانش آموزان  برگزار کنند.

فرماندار دشتستان در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: یکی از برنامه فرمانداری دشتستان بازرسی و نظارت برعملکرد دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و دهیاری ها است که با آماده شدن و ابلاغ دستور العمل به ادارات این برنامه را اجرا می کنیم.

وی ضمن تاکید بر حضور پر رنگ مسوولان دستگاه های اجرایی در مراسمات ملی و مذهبی خصوصا در نمازجمعه ها، خواستار روشنگری، تبیین و آگاهی بخشی مردم در خصوص دسیسه های دشمنان و شرایط موجود توسط مدیران شهرستانی شد.

فرماندار دشتستان تاکید کرد: روسای ادارات ماهانه و بخشداران هر دو هفته یک بار گزارشی از روند اجرای پروژه های عمرانی نیمه تمام جهت پایش پروژه های عمرانی شهرستان ارئه دهند.

وی در پایان نیز ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع، رعایت بیشتر نظم و انظباط کاری در ادارات شهرستان زا خواستار شد.

نظرات بینندگان
ایمان
|
-
|
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
ارشاد شهرستانتون رو مدیر بزارین و بودجه بدین بعد ا کارها به امید خدا درست میشود.. اداره ای بدون کار فرهنگی که پر است از نخبه و کارشناسان مدرک عالیه دکترا در مدیریت رسانه و فضای مجازی و تاتر و سینما و هنر و غیره را بایک سرپرستی به مدت 8 ماه تبدیل به اداره بدون خروجی و حتی عدم وجهه و حضور در تصمیم گیریهای فرهنگی شهرستان شده است. لطفا این وضعیت را اصلاح کنید. از توانمندی نیروهای خدوم و باسوادش در فضای مجازی و کل فرهنگ و هنر استفاده  اصولی کنید. حیف است سردار عزیز. کار فرهنگی بهترین جهاد انقلابی است و این جهاد با نیروهای توانمند شدنی است. نیروهای ارشاد دشتستان را ببینید که چه مظلومانه هدر میروند. یا علی
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر