شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۴۹۵
يکشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۷

فکرشهر: مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر با اشاره به اقدامات کنترلی دامپزشکی برای مقابله با بیماری‌های میگو در مزارع پرورشی استان گفت: تولید میگو امسال به بیش از ۳۳ هزار تن رسید.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مرتضی بحرانی صبح یکشنبه در دیدار با استاندار بوشهر با ارائه گزارش عملکرد دامپزشکی و نقش آن در سلامت جامعه اظهار داشت: در مجموعه دامپزشکی تمامی فعالیت‌ها بر مبنای جهاد تبیین و تشکیل یک ایران قوی است.

وی اضافه کرد: در دامپزشکی استان بوشهر همه عملیات‌های پیشگیرانه، نظارتی و درمانی و کنترل بیماری‌ها به صورت هوشمندانه دنبال می‌شود.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: علاوه بر فعالیت‌های پرسنل و کارشناسان در همه نقاط استان در زمینه‌های بین المللی نیز فعالیت‌هایی داریم و هم اکنون ۲۴ شرکت فرآوری استان کد اتحادیه اروپا و ۶ شرکت نیز کد ریجستری کشور روسیه را دارند.

بحرانی در زمینه تولید آبزیان در استان نیز بیان کرد: با وجود بروز بیماری در برخی از مزارع پرورش میگو خوشبختانه با اقدامات کنترلی دامپزشکی از شیوع آن جلوگیری به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که سال گذشته ۲۳ هزار و ۵۰۰ تن میگو از مزارع پرورشی استان برداشت شد این رقم به بیش از ۳۳ هزار تن در فصل جاری پرورش تاکنون رسیده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر