جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامي شهرستان عسلويه تشریح کرد:
فکرشهر: فرمانده انتظامي شهرستان عسلويه از دستگيري فرد قاتلي که همسر خود را به قتل رسانده بود در کمتر از 12 ساعت خبر داد...
کد خبر: ۱۲۵۶۹
چهارشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

فکرشهر: فرمانده انتظامي شهرستان عسلويه از دستگيري فرد قاتلي که همسر خود را به قتل رسانده بود در کمتر از 12 ساعت خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ خدابخش نيکنام در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: با اعلام مرکز فوريتهاي پليسي 110 مبني بر مرگ مشکوک به قتل  خانمي به هويت "ا . ا" سريعا ماموران انتظامي به محل مورد نظر اعزام شدند و اين موضوع به  صورت ويژه با تشکيل  پرونده قضايي در دستور کار پليس  قرار گرفت.

\n\n

وي در اين باره گفت: کارآگاهان پليس آگاهي و ماموران انتظامي با تحقيقات اوليه و شواهد و قرائن موجود به شوهر مقتول به هويت "پ. ب" مظنون شدند. که با هماهنگي هاي قضايي بلافاصله متهم را در حالي که قصد فرار داشت دستگير کردند.

\n\n

سرهنگ نيکنام بيان کرد:  با ارائه  شواهد و  قرائن موجود متهم مذکور به ناچار لب به اعتراف گشود و انگيزه خود را از ارتکاب اين جنايت،  اختلافات خانوادگي عنوان داشت.

\n\n

رئيس پليس عسلويه گفت:  متهم با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي شد و بدينوسيله قاتل در کمتر از 12  ساعت شناسايي و دستگير شد.

\n\n

سرهنگ نيکنام از شهروندان خواست  در صورت بروز اختلافات خانوادگي از هر نوع قضاوت عجولانه يا نزاع و درگيري پرهيز نمايند و با مراجعه به مراکز مشاوره به رفع مشکلات خانوادگي خود بپردازند و در صورت عدم حل اختلاف  از مراجع قانوني اقدام کنند تا منجر به حوادث ناگوار نشود.

\n\n

منبع:خلیج فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر