شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۴۴۲
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های صورت گرفته مرکز پزشکی قانونی در تنگستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی عصر چهارشنبه در نشست با مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر از راه‌اندازی مرکز پزشکی قانونی در مرکز شهرستان تنگستان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری انجام شده یک پزشک برای انجام خدمت در این محل اعلام در نظر گرفته شده و ما نیز امکانات محل کار را در اختیار مجموعه پزشکی قانونی قرار خواهیم داد.

لطفی یادآور شد: شهرستان تنگستان این کمبود را دارد و مردم نیز مطالبه زیادی برای احداث و راه‌اندازی این مجموعه در مرکز شهرستان دارند و به همین خاطر اگر نیاز باشد، پزشک مورد نظر را از مرکز استان دعوت به کار می‌کنیم تا رضایتمندی مردم را در بر داشته باشد.

فرماندار تنگستان بیان کرد: خوشبختانه این همت بین مسئولین قضائی و اجرایی شهرستان وجود دارد که این مرکز هر چه سریع‌تر ایجاد شده و بتواند خدمات‌رسانی مطلوبی به مردم شهرستان ارائه دهد.

لطفی تاکید کرد: آمادگی کامل داریم تا از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای همکاری با مجموعه پزشکی قانونی استان استفاده کرده و برای تأمین سخت‌افزار مورد نیاز مجموعه پزشک قانونی مورد نظر در تنگستان، کمک بگیریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر