شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۷۵۴
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

فکرشهر: تیم فوتبال ساحلی شهدای حیات داوود بندرگناوه با کسب قهرمانی لیگ برتر جوانان کشور به مسابقات باشگاهی فوتبال ساحلی جوانان (زیر۱۹ سال) جهان در کشور پرتغال راه یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور که از روز چهارشنبه هفته جاری به میزبانی گناوه در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس این بندر آغاز شده بود، عصر جمعه با انجام ۲ دیدار پایان یافت.

در دیدار اول تیم‌های فولاد هرمزگان قهرمان دوره قبل به مصاف آبی پوشان کاشان رفت که در پایان نماینده هرمزگان با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسید.

تیم‌های شهدای حیات داوود گناوه و مقاومت گلساپوش یزد نایب قهرمان دوره قبل دیدار بعدی را برگزار کردند که با شکست تیم میزبان به پایان رسید.

نماینده استان بوشهر در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب نماینده یزد شد اما بخاطر کسب ۲ برد قبلی خود ۶ امتیازی ماند و قهرمانی این دوره را جشن گرفت.

مقاومت گلساپوش یزد با پنج امتیاز دوم شد و فولادهرمزگان با کسب چهار امتیاز در رده سوم این مسابقات ایستاد.

در پایان این مسابقات که رئیس کمیته و مدیر برگزاری لیگ های فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر حضور داشتند، به داوران و ناظران، تیم های اول، دوم و سوم مدال اهدا و کاپ قهرمانی به تیم گناوه اعطا شد.

امیرحسین محتشم رئیس کمیته فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران به خبرنگار ایرنا گفت: تیم شهدای حیات داوود گناوه با کسب مقام قهرمانی این دوره به مسابقات باشگاهی فوتبال ساحلی جوانان (زیر۱۹ سال) جهان که قرار است تیرماه سال آینده در کشور پرتغال برگزار شود، راه یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر