شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۶۳۰
جمعه ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۹

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مدیران و ناظران باید با جدیت و دقت در کارشان از سودجویی کسانی با گرانی‌ها حق مردم را پایمال می‌کنند مقابله کنند.‌

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری  در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: افزایش افسار گسیخته قیمت‌ها که با هیچ محاسبه اقتصادی سازگار نیست نارضایتی و گلایه مردم را در پی داشته است.

وی از مسئولان خواست با جدیت با سودجویان و اخلال کنندگان در بازار مبارزه کنند.

خطیب جمعه بوشهر همچنین با محکومیت توهین به مقدسات اسلامی که با دسیسه انسان‌های بی فرهنگ و ضد دین و شخصیت‌های مزدور جهان استکبار در کشور سوئد و هلند انجام شد اظهار داشت: توهین به قرآن و پیامبر اسلام توهین به مقام انسانیت انسان و توهین به ادیان الهی  است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: اسلام ستیزی، قرآن ستیزی و پیامبر ستیزی از اهداف جهان استکبار است چرا که در شرایط کنونی قرآن و اسلام است که در مقابل دنیای استکبار ایستاده است.

وی در ادامه با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: همه آن‌هایی که دارای تریبون و اندیشه هستند باید در مسیر جهاد تبیین، خدمات انقلاب اسلامی را به مردم نشان دهند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر  با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به بیست و دومین اجلاس سراسری نماز گفت:  نماز  نمونه کامل یاد خداست که دل و جان را آزاد و جامعه را آباد می‌سازد. پدران، مادران و اساتید باید به وظیفه خود برای ترویج فرهنگ نماز در بین جوانان عمل کنند چرا که اگر نماز در وجود انسان نهادینه شود، انسان را از مسیر گناه و معصیت دور می‌سازد.

آیت الله صفایی بوشهری افزود:  دانشگاه‌ها و مدارس و مدیران کشور باید بر ترویج فرهنگ نماز در هر محفل و مجلسی جدیت داشته باشند. هر تلاش فکری و عملی برای ارزش نماز و بزرگداشت این فریضه مبارک کاری در مسیر ایمانی کردن دل‌های انسان‌ها و گرم کردن محفل زندگی به رنگ خداست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر