جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۸۵۲
سه‌شنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۳

فکرشهر: فرمانده پلیس راه استان بوشهر گفت: طی پنج روز گذشته و همزمان با آغاز رزمایش ترافیکی نوروزی، تصادف‌های منجر به فوت و جرحی در این استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۵۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ صادق مزارعی روز سه شنبه در حاشیه آئین استقبال از مسافران نوروزی استان بوشهر در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به شعار آرامش بهاری، پرهیز از خطر و آرامش در سفر افزود: کاربران جاده ای با رعایت قوانین و مقرارات راهنمایی و راهنندگی و حق تقدم بستری امن برای تردد ایمن برای مسافران فراهم کنند.

وی افزود: نیروهای پلیس تا پایان تعطیلات نوروز به صورت شبانه‌روزی در همه محورها ارتباطی استان برای ایجاد امنیت ترافیکی و روان‌سازی در ترددها حضور دارند.

فرمانده پلیس راه استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه همه تصادف‌های منجر به فوت در تاریکی هوا و همزمان با کاهش دید اتفاق می افتد انتظار می‌رود رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی یادآور شد: همچنین خستگی و خواب آلودگی رانندگان در توجه آنان به جلو تاثیرگذار است و انتظار می‌رود رانندگان در زمان خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند.

فرمانده پلیس راه استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه بوشهر، استان پایانی از حیث سفرها است توصیه می‌شود رانندگان به جای تعجیل و امکان ایجاد تصادفات رانندگی ، از جاذبه‌های موجود در جاده‌ها لذت ببرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر