شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۴۲۵
شنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران که پایه‌گذار آن امام راحل (ره) بود و رهبر معظم انقلاب آن را عمیق توسعه داد، مردمی‌ترین نظام در جهان و دارای قوی‌ترین پیوند بین حکومت و مردم است.

به‌ گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد محمدی زاده با صدور پیامی ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: کمتر از دو ماه از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، نخستین همه‌پرسی برای تعیین نظام با حضور بی‌نظیر مردم برگزار شد و بیش از ۹۸.۵ درصد مردم به جمهوری اسلامی ایران رای دادند و مشروعیت نظام را دوچندان کردند.

وی افزود: به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی، دوازدهم فروردین از بزرگ‌ترین اعیاد ملی و مذهبی ایران است و باید در بزرگداشت این روز تاریخی، اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: ملت مومن و انقلابی ایران، روز دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ نهالی را کاشتند که امروز با گذشت ۴۴ سال، روز به روز تنومندتر و پرثمرتر شده و امید مستضعفان جهان است.

محمدی‌زاده ادامه داد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال«مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده و همه موظف هستیم برای عملی شدن شعار سال اهتمام ورزیم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

وی تاکید کرد: تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، امری لازم است و باید نسبت به معرفی اقدامات بی‌نظیر انقلاب اسلامی بیش از پیش اهتمام ورزیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر