جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: اينستاگرام گروه تلگرامي چلنج با اشاره به حاشيه هاي ايجاد شده پيرامون حجاب عضو همراه هيات پارلماني ايتاليا در ديدار با رييس جمهور، ماجرای کشف حجاب خبرنگار اسپانیایی در مقابل احمدی نژاد را به دلواپسان یاداور شد.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از پایگاه خبری «تیک»، در متن منتشره در این صفحه آمده است:\n\n\n\nکدامیک با حجاب تر است؟
کد خبر: ۱۳۵۸۷
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: اينستاگرام گروه تلگرامي چلنج با اشاره به حاشيه هاي ايجاد شده پيرامون حجاب عضو همراه هيات پارلماني ايتاليا در ديدار با رييس جمهور، ماجرای کشف حجاب خبرنگار اسپانیایی در مقابل احمدی نژاد را به دلواپسان یاداور شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از پایگاه خبری «تیک»، در متن منتشره در این صفحه آمده است:

\n\n

\n\n

کدامیک با حجاب تر است؟

\n\n

یادش بخیر 25 اسفند سال 89 و در اولین سال از دولت دوم دکتر احمدی نژاد، کشف حجاب خبرنگار اسپانیایی در مقابل وی در زمان مصاحبه تلویزیونی که در تهران و دفتر رئیس جمهور ضبط می شد جنجال هایی به پا کرد اما کمتر کسی خاطرش هست که حامیان تندروی رئیس جمهور سابق برای این اقدام احمدی نژاد و سکوتش در برابر خانم خبرنگار لب به انتقاد باز کرده باشد .

\n\n

در آن زمان رئیس جمهور نه تنها کوچکترین اشاره ای به کشف حجتاب آنا پاستور نداشت بلکه تا پایان مصاحبه به روی خوش و رخ به رخ با وی به گفتگو نشست .

\n\n

امروز اما بسیاری از منتقدین دولت فریادشان بر سر حجاب نا متعارف عضو همراه هیات پارلمانی ایتالیا در برابر دکتر حسن روحانی در آمده است .

\n\n

به راستی حجاب کدامیک از این دو زن در برابر روسای جمهور قبلی و فعلی بهتر است ؟

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر