جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۹۴۸
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

فکرشهر: امام جمعه شبانکاره گفت: یکی از معضلاتی که دامن گیر کشاورزان شده است هزینه بالای جا به جایی محصول تا سیلو است و هیچ نظارتی وجود ندارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمد پردل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شبانکاره با بیان اینکه در ماه رمضان فقیر، غنی، زن و مرد در آن یکسان بودند، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان؛ ماه رحمت الهی، ماه میهمانی خدا، ماه خودسازی و فرصتی برای بازگشت انسان عاصی و سرگشته و وامانده از حریم لطف و کرم الهی به دامان مهر و رأفت و رحمت پروردگار بود که رو به پایان است.

امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه دلیل این بی ثباتی در بازار عدم توانمندی برخی مدیران در رأس است گفت: وقتی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی شعار سال را سال مهار تورم می‌نامند هنوز یک ماه نشده است اجناس روز به روز گران‌تر می‌شود.

وی گفت: لااقل می‌گذاشتید چند ماه بگذرد بعد کم کم گران می‌کردید. مرغ و گوشت و میوه و تره بار و اجناس و اقلامی که نیاز ضروری روزانه مردم است هر روز گران‌تر از دیروز می‌شود، درآمدها که تغییری نکرده است و قیمت اجناس چرا بالا می‌رود؟ قبوض خدماتی آب برق گاز تلفن هم افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: دخل و خرج مردم همخوانی ندارد مردم درآمدشان جوابگوی مخارجشان نیست.

امام جمعه دشتستان گفت: بنده به عنوان خادم مردم و زبان گویای مردم وظیفه دارم گلایه‌ها و انتقادات و درخواست‌های مردم را از طریق این تریبون مقدس به گوش مسئولین ذی ربط برسانم.

وی اضافه کرد: مسئولان هم وظیفه دارند پیگیری کنند و پاسخگوی مردم باشند و دولت به اسم دولت انقلابی روی کار آمده است لذا ما انتظار حرکت انقلابی از این دولت داریم.

حجت الاسلام پردل اضافه کرد: آن بخشی که مربوط به دولت است که باید ورود کنند و آن بخشی هم که مربوط به دولت نیست قوه قضائیه ورود کند.

وی تصریح کرد: ما این دولت را دوست داریم و پای این دولت هم ایستاده‌ایم اما ایرادات و اشکالات و مطالبات را هم می‌گوئیم و این اوضاع و احوال بازار نیازمند اقدام جهادی است.

امام جمعه بخش شبانکاره با بیان اینکه متأسفانه یکی از معضلاتی که دامن گیر کشاورزان شده است هزینه بالای جا به جایی محصول تا سیلو است و هیچ نظارتی وجود ندارد خاطر نشان کرد: از یک طرف به کشاورزان گفته می‌شود اصلاح الگوی کشت رعایت شود و به سراغ محصولاتی چون صیفی نروید و گندم، کلزا و جو کاشت نمائید از یک طرف هم نظارتی بر کامیون‌ها وجود ندارد.

امام جمعه بخش شبانکاره با اشاره به سالروز فرمان امام خمینی (ره) برای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در ۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افقی فرازمند، دارای آرمان‌های مکتبی، انسانی و جهان شمول است که باید همیشه حرکت خود را به آن سو جهت دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر