شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: استان بوشهر رتبه نخست ساماندهی گلزار شهدا در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری صبح امروز در مراسم آغاز هفته دولت در گلزار شهدای شهر بوشهر اظهار داشت: دولت جمهوری اسلامی در ایثارگری و رسیدن به مسائل جامعه ایثارگری و حفظ ارزش‌های باقیمانده شهدا قدم‌های مؤثری برداشته است.\n\nوی بیان کرد: در ساماندهی گلزارهای شهدا استان بوشهر 13 میلیارد و 650 میلیون تومان هزینه شده و طی دو سال اخیر نیز با همت دولت این کار شتاب بیشتری به خود گرفته است.
کد خبر: ۱۴۰۳۰
دوشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۶

فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: استان بوشهر رتبه نخست ساماندهی گلزار شهدا در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری صبح امروز در مراسم آغاز هفته دولت در گلزار شهدای شهر بوشهر اظهار داشت: دولت جمهوری اسلامی در ایثارگری و رسیدن به مسائل جامعه ایثارگری و حفظ ارزش‌های باقیمانده شهدا قدم‌های مؤثری برداشته است.

\n\n

وی بیان کرد: در ساماندهی گلزارهای شهدا استان بوشهر 13 میلیارد و 650 میلیون تومان هزینه شده و طی دو سال اخیر نیز با همت دولت این کار شتاب بیشتری به خود گرفته است.

\n\n

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر تصریح کرد: در سال 92 حدود یک میلیارد و 900 میلیون تومان و در سال 93 نیز 2 میلیارد و 200 میلیون تومان برای ساماندهی گلزار شهدا هزینه کردیم.

\n\n

تشکری بیان داشت: امسال نیز استاندار برای تأمین اعتبار 1.5 میلیارد تومانی جهت پرداخت مطالبات پیمانکاران قول مساعد دادند و امیدواریم با پرداخت مطالبات پیمانکاران، سایر پروژه‌های مربوط به گلزارهای شهدا نیز تسریع شود.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام گلزارهای شهدای استان بوشهر ساماندهی شده و در سال جاری بوشهر رتبه نخست ساماندهی گلزار شهدا را از آن خود کرده است که این اتفاق به همت استاندار و معاونان ایشان و همکاری سایر مدیران اجرایی استان صورت گرفته است.

\n\n

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اضافه کرد: در استان بوشهر 210 گلزار شهید وجود دارد که 200 گلزار مربوط به شهدای بانام و 10 گلزار هم مربوط به شهدای گمنام است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، تشکری ادامه داد: در استان بوشهر یک‌هزار و 945 شهید بانام و 44 شهید گمنام داریم و در مجموع یک هزار و 989 شهید در استان بوشهر در خاک آرمیده‌اند و مزار آنها ساماندهی شده است.

\n\n

در ادامه این مراسم قبل از غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، کتاب سندی از بهشت که مربوط به ساماندهی گلزار شهداست، رونمایی شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر