سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۶۳۹
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۲

فکرشهر: رئیس جمهور گفت: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار همچنین رفع مشکلات پیش روی مسکن، جزء برنامه‌های محوری دولت است که با جدیت و به صورت شبانه روزی دنبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، ابراهیم رئیسی و هیات همراه صبح امروز، در دومین سفر استانی خود به استان آذربایجان‌شرقی با استقبال مسوولان استانی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد.

تمدن آذربایجان از کهن‌ترین تمدن‌های ایران اسلامی است

 سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دربدو ورود و در تشریح جزئیات این سفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرهنگ آذربایجان از کهن‌ترین تمدن‌های ایران اسلامی تمدن آذربایجان است و این تمدن پشتوانه عظیم فرهنگی دارد که صرفا برای ایران نیست بلکه برای کل جهان اسلام است. 

وی با بیان اینکه دنبال کردن مصوبات دور اول سفرها که برخی از آنها به ثمر نشسته است و وعده‌ای که به استان دادیم اجرا شده است، گفت: البته برخی‌ها هم اجرا نشده است، که امروز همه این مصوبات پیگیری خواهد شد.

رئیس جمهور ابراز کرد: استان آذربایجان‌شرقی استان فرهنگی، گردشگری، قطب صنعتی، معدنی و کشاورزی است.

رئیسی گفت: استان آذربایجان‌شرقی ظرفیت زیادی دارد که نیروی انسانی خوب و جوان جزو این ظرفیت بزرگ است.

وی با اشاره بر اینکه در دوم اول سفر به خاطر مسائل کرونا نمی‌توانستم به شهرستان‌ها سفر کنم ولی امروز این محقق خواهد شد و به برخی شهرستان‌ها سفر خواهم کرد.

رئیسی افزود: ما خبرهای خوش از آذربایجان بسیار شنیدیم و قطعا هم خواهیم شنید؛ زیرا اهالی این خطه اهل فرهنگ و دانش هستند و قطعا شاهد گام‌های بلند خواهیم بود.

وی بیان کرد: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند، آینده بسیار درخشان خواهد بود و هر مشکلی قطعا با همت همه حل خواهد شد.

رئیسی متذکر شد: پیگیری مصوبات اول سفر و تصویب مصوبات دور دوم سفر از برنامه‌های این دور سفر است همچنین موضوعات رفع بیکاری، رفع مشکل مسکن و باز شدن این گره که اقدامات زیادی شده ولی باید کامل شود، نیز جزو اولویت‌های سفرم به استان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر