سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۶۵۴
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴

فکرشهر: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: احزاب می توانند مردم را تشویق و ترغیب کنند که در انتخابات حضور یابند.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا با تاکید بر ضرورت فراهم کردن زیرساختهای لازم برای مشارکت بالا در انتخابات پیش رو  بیان کرد: حضور و مشارکت مردم در هر انتخاباتی قدرت حاکمیت و نظام را بالا می برد.

وی با تأکید بر اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات قدرت چانه زنی، سیاسی و اجتماعی را نیز افزایش می دهد، تصریح کرد: قطعاً حضور مردم در تمامی ادوار گذشته انتخابات قدرتی به نظام داده که در مقابل استکبار و بیگانگان محکم تر بایستد و مسیر انقلاب را بهتر از گذشته پیش ببرد، لذا انتخابات بسیار اثرگذار است و خصوصاَ کسانی که انتخاب می کنند و انتخاب شوندگان می توانند جهت دهی مناسبی در حوزه قانون گذاری داشته باشند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در عین حال خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز بر حضور شکوهمند مردم تأکید دارند که هرچه مردم بیشتر پای صندوق های رأی بیایند مقبولیت نظام بالا خواهد رفت و از سوی دیگر قدرت چانه زنی را در دنیا برای ما افزایش خواهد داد. از طرف دیگر هر چه مشارکت پایین بیاید، دشمنان در بوق های تبلیغاتی خود اینگونه وانمود می کنند که مردم پای نظام نیستند و مقبولیت نظام کاهش یافته است.

حسینی کیا در ادامه یادآور شد: به نظر می رسد مردم ما که دوران جنگ و موشک باران و دوران تحریم ها و سختی ها و... را تحمل کردند و فرزندان عزیزشان را برای نظام و انقلاب تقدیم کردند امروز نیز بیش از پیش پای نظام و انقلاب ایستاده اند و اگرچه مشکلاتی هم دارند، اما پای اصل نظام هم ایستاده اند.

وی همچنین عنوان کرد: پیش بینی بنده این است که در انتخابات آتی، مردم ما دنیا را مبهوت خواهند کرد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش احزاب در ایجاد مشارکت بیشتر بیان کرد: احزاب می توانند مردم را تشویق و ترغیب کنند که در انتخابات حضور یابند و هر حزبی که طرفداری دارد باید طرفداران خود را پای صندوق های رأی بیاورد، چراکه قاعده این است که احزابی که مجوز گرفته اند یعنی اساس نظام را قبول دارند و وقتی اساس نظام را قبول دارند باید همه بلا استثناء در این انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر