جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۷۰۴
جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۸

فکرشهر: امام جمعه کرج گفت: امروز به کمک نیروهای مقاومت وارد مرحله بازدارندگی تهاجمی شده‌ایم که نتیجه آن شکست آمریکا در همه جبهه‌ها است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: پیشرفت‌های روز افزون صنایع موشکی یکی از این وجوه قدرت‌مند شدن ماست و امروز به کمک نیروهای مقاومت وارد مرحله بازدارندگی تهاجمی شده‌ایم که نتیجه آن شکست آمریکا در همه جبهه‌هاست و شعار مرگ بر آمریکا در تمام جهان طنین انداز شده است.

وی بیان کرد: هر جا صحبت از سازش و کوتاه آمدن از منافع مردم باشد رسوایی به همراه داشته و امروز دولت انقلابی مذاکرات را به زندگی مردم گره نزده و برای همین هم در این زمینه موفق بوده است.

امام جمعه کرج با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی انتخابات امری بسیار مهم است و دشمن از همین حالا تمام توپخانه‌های خود را برای تخریب انتخابات به خط کرده است. امروز مشارکت مردم برای امنیت و ثبات سیاسی کشور لازم است، زیرا هرچه مشارکت بیشتر شود آسیب پذیری کشور در برابر تهدیدات کمتر می‌شود.

وی با بیان اینکه ما در طول سال‌های پس از انقلاب همیشه با حضور گسترده مردم در مناسبت‌های مختلف دشمن را شکست دادیم، خاظرنشان کرد: دشمنان در سال‌های گذشته با القای دروغ‌های مختلف سعی در کمتر کردن حضور مردم داشتند، اما خوشبختانه مردم انقلابی با قدرت فهم بالا همیشه آن‌ها را ناکام گذاشته‌اند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی متذکر شد به گفته امام راحل انقلاب اسلامی ایران محدود به کشور ما نیست بلکه زمینه ساز و آغازگر انقلاب و ظهور مهدی موعود است هدف اصلی انقلاب اسلامی ایجاد تمدن و حکومت اسلام در جهان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر