شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جشن ازدواج 56 فعال قرآنی دشتستانی پنجشنبه همزمان با دهه کرامت و به مناسبت سالروز میلاد امام رضا(ع) و با حضور نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و خدام حرم رضوی در خانه قرآن روستای نظرآقا برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی دراین آیین ضمن تبریک آغاز زندگی مشترک زوجین قرآنی به مساله صله رحم در اسلام پرداخت و گفت: یکی از مسائل مهمی که در دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت (ع) به آن تاکید فراوان شده صله رحم و دیدار با خویشاوندان است.
کد خبر: ۱۴۱۳۰
جمعه ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۵

فکرشهر: جشن ازدواج 56 فعال قرآنی دشتستانی پنجشنبه همزمان با دهه کرامت و به مناسبت سالروز میلاد امام رضا(ع) و با حضور نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و خدام حرم رضوی در خانه قرآن روستای نظرآقا برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی دراین آیین ضمن تبریک آغاز زندگی مشترک زوجین قرآنی به مساله صله رحم در اسلام پرداخت و گفت: یکی از مسائل مهمی که در دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت (ع) به آن تاکید فراوان شده صله رحم و دیدار با خویشاوندان است.

\n\n

\n\n

سید مهدی موسوی نژاد افزود: نباید به هردلیلی بین ما و خویشاوندانمان مرزی بوجود بیاید چرا که اگر انسان درارتباط با خویشاوندان اهتمام داشته باشد، جامعه رشد خواهد کرد.

\n\n

وی با بیان اینکه اگرتقوای الهی بدون صله رحم باشد ،تقوا پذیرفتنی نیست یادآورشد: یکی از مشکلات جامعه این است که مردم نسبت به همدیگر بی تفاوت هستند.

\n\n

موسوی نژاد گفت: سعی کنیم نسبت به همدیگر صله رحم را به جا آوریم تا مورد رحمت الهی قرار گیریم.

\n\n

مسئول خانه قرآن روستای نظرآقا نیز در گفت وگو با ایرنا گفت: این 56 فعال قرآنی که امروز زندگی زناشویی خود را شروع می کنند در رشته های حفظ، قرائت، مربیگری و سایر فعالیت های قرآنی از سراسر شهرستان در این کانون فعالیت می کنند. 

\n\n

غلامعلی رحمانی افزود: برگزاری این قبیل جشن ها در گسترش ارزش های والای اسلامی نقشی مهم دارد .

\n\n

در این آیین با تقدیم قرآن و گل و تصاویری از حرم رضوی و هدایایی به زوجین قرآنی زندگی مشترک آنها را جشن گرفتند.

\n\n

همچنین یکی از خدام حرم رضوی نیز در رثای امام رضا(ع) به مولودی خوانی پرداخت.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر