شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شورای اسلامی شهر آبپخش\n\nشایعه‌ای در فضای مجازی و سایت‌های محلی شهرستان دشستان منتشر شده که دو عضو شورای شهر آبپخش قصد استعفا از این شورا را دارند، از طرفی دیگر تنها عضو علی البدل این شورا نیز تمایلی به حضور در شورای شهر آبپخش ندارد.
کد خبر: ۱۴۳۰۰
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

شورای اسلامی شهر آبپخش

\n\n

شایعه‌ای در فضای مجازی و سایت‌های محلی شهرستان دشستان منتشر شده که دو عضو شورای شهر آبپخش قصد استعفا از این شورا را دارند، از طرفی دیگر تنها عضو علی البدل این شورا نیز تمایلی به حضور در شورای شهر آبپخش ندارد.

\n\n

سال گذشته نیز اختلافات در شورای شهر آبپخش موجب شد تا دو نفر از اعضای 5 نفره این شورا درانتخابات هیئت رئیسه شرکت ننمایند و انتخابات هیات رییسه با دوماه تاخیر و وساطت بزرگان شهرستان برگزار شود؛ اما اختلافات ادامه یافت و برخی اعضا جلسات شورا را تحریم کردند تا این شورا عملاً از حد نصاب بیفتد.

\n\n

این در حالی است که رضایی رئیس شورای شهر آبپخش موضوع استعفا را رد می کند اما مسئله ای که مشهود است وجود اختلافات شدید در میان اعضای شورا شهر آبپخش است.
\n 

\n\n

شورای اسلامی شهر شبانکاره

\n\n

با شروع به کار شورای جدید شهر شبانکاره، محمود قاسمی به عنوان رئیس شورا انتخاب شد ولی مدت ریاست قاسمی کوتاه بود . وی به دلایلی مبهم از ریاست کناره گیری کرد تا رضوانی ریاست شورا شهر را در دست بگیرد.

\n\n

محمود قاسمی با قبول ریاست آموزش و پرورش شبانکاره از لحاظ قانونی نمی‌توانست در شورا حضور داشته باشد و ناچارا استعفا داد. با رفتن وی از شورا، اصغر(حسین) پژمان جایگزین وی شد.

\n\n

بعد از تغییر و تحولات در شورای شهر اختلافات و جناح بندی ها شروع شد. پژمان و رضوانی در یک سو و دهدشتی، نصرتی و متمکن در یک سوی دیگر قرار گرفتند و کار تا جایی بالا گرفت که سه عضو متحد شورای شهر تهدید به روز انتخابات 12 شهریور می کردند که رئیس شورا را تغییر خواهیم داد و بعد از اینکه قدرت را به دست گرفتیم شهردار را هم تغییر می‌دهیم.

\n\n

شنیده‌ها حاکی است که گزینه‌های ریاست شورا رضوانی و متمکن خواهند بود و اگر سه عضو متحد به متمکن رای بدهند، وی به عنوان رییس شورا شهر شبانکاره انتخاب خواهد شد.

\n\n

منبع:گرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر