شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۳۳ هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی و پیش‌دبستانی در ۳۱ شهریورماه در جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها شرکت می‌کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، عباس غلام‌پور درگفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه امسال دو جشن ویژه پیش دبستانی‌ها و دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی برگزار می‌شود اظهار داشت: 31 شهریورماه در روز شکوفه‌ها  دانش‌آموزان پایه اول دبستانی درشهر و روستای استان بوشهر برای نخستین بار وارد کلاس‌های درس می‌شوند و این روز را جشن می‌گیرند.
کد خبر: ۱۴۵۲۳
جمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

فکرشهر: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۳۳ هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی و پیش‌دبستانی در ۳۱ شهریورماه در جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها شرکت می‌کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عباس غلام‌پور درگفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه امسال دو جشن ویژه پیش دبستانی‌ها و دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی برگزار می‌شود اظهار داشت: 31 شهریورماه در روز شکوفه‌ها  دانش‌آموزان پایه اول دبستانی درشهر و روستای استان بوشهر برای نخستین بار وارد کلاس‌های درس می‌شوند و این روز را جشن می‌گیرند.

\n\n

وی با بیان اینکه دراین روز 18 هزار و 639 دانش‌آموز پایه اول ابتدایی دراستان بوشهر سال تحصیلی را آغاز می‌کنند گفت: در این روز دانش‌آموزان برای آشنایی با فضای مدرسه، معلم و تجهیزات آموزشی وارد کلاس‌های درس می‌شوند و در یک فضای آرام و صمیمی با دانش‌آموزان دیگر آشنا می‌شوند.

\n\n

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، به جشن غنچه‌ها اشاره کرد و افزود: همزمان با برپایی جشن شکوفه‌ها، جشن غنچه‎ها با حضور نوآموزان پیش دبستانی  برگزار می‌شود که در 31 شهریورماه 14 هزار و 451 نوآموز با همکاری کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشن ویژه‌ عروسکی برگزار می‌کنند.

\n\n

غلام‌پور با بیان اینکه نوآموزان استان بوشهر در 471 مرکز پیش دبستانی مشغول به تحصیل می‌شوند بیان کرد: همزمان با سال تحصیلی جدید 105 هزار دانش‌آموز اول تا ششم مقطع ابتدایی وارد 380 کلاس درس در استان بوشهر می‌شوند که از این تعداد دانش‌آموز 98 هزار و 738 دانش‌آموز درمدارس دولتی و مابقی در آموزشگاه‌های غیرانتفاعی تحصیل می‌کنند.

\n\n

وی، با بیان اینکه پوشش تحصیلی در استان بوشهر 99.7 درصد است خاطرنشان کرد:  امسال برای تحصیل اتباع بیگانه در استان بوشهر برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده بگونه‌ای که 3 هزار و 992 دانش‌آموز اتباع بیگانه در مقاطع مختلف تحصیلی در استان بوشهر تحصیل می‌کنند.

\n\n

معاون آموزش ابتدایی استان بوشهر با بیان اینکه کتاب درسی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی  در اختیار مدیران مدارس قرار گرفته است گفت: تمام کتاب‌های درسی دانش‌آموزان از پایه اول تا ششم ابتدایی وارد استان بوشهر وتوزیع شده است که همزمان با سال تحصیلی توزیع آنها بین دانش‌آموزان آغاز می‌شود.

\n\n

غلام‌پور با بیان اینکه کتاب‌های پایه پنجم ابتدایی تغییر کلی یافته است گفت: برای آمادگی معلمان و مربیان درتدریس این کتاب‌ها دوره‌های آموزشی درتهران برگزارشده که اکنون معلمان با آمادگی کامل در تدریس کتاب‌های جدیدالتالیف وارد کلاس‌های درس می‌شوند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر