شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام استان بوشهر به بخش خصوصی واگذار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری صبح دوشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین راه‌ها برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان بوشهر، استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی است.\n\nوی با بیان اینکه اعتبارات دولتی پاسخگوی حجم بالای پروژه‌های نیمه تمام استان بوشهر نیست، اضافه کرد: برای تسریع در اجرا و تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۵۳۷۲
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام استان بوشهر به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری صبح دوشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین راه‌ها برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان بوشهر، استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی است.

\n\n

وی با بیان اینکه اعتبارات دولتی پاسخگوی حجم بالای پروژه‌های نیمه تمام استان بوشهر نیست، اضافه کرد: برای تسریع در اجرا و تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد.

\n\n

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه باید برای واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی باید توجیه لازم توسط مدیران استان و با کار کارشناسی صورت بگیرد، افزود: پروژه‌های بسیار زیادی در استان وجود دارد که می‌توان به بخش خصوصی واگذار کرد و مدیران باید این پروژه‌ها را به مدیریت و برنامه‌ریزی اعلام کنند.

\n\n

وی با بیان اینکه واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی بار هزینه‌های دولتی و اعتبارات عمومی را کاهش می‌دهد، ادامه داد: باید در این راستا با کار کارشناسی و برنامه‌ریزی دقیق اقدامات را انجام دهیم.

\n\n

به نوشته ی مهر، سالاری با بیان اینکه هر دستگاه بر اساس فعالیت‌های خود باید وظیفه های اجتماعی و زیست محیطی را رعایت کند، افزود: طرح پیش نویس توسعه پایدار صنعت نفت و گاز در استان بوشهر تدوین می‌شود.

\n\n

وی به پیگیری استفاده از کمک صنایع نفت و گاز به استان بوشهر اشاره کرد و گفت: نگاه ما در این زمینه حفظ شان استان است و هر نهادی که تخریبی را به محیط زیست و محیط اجتماعی وارد می‌کند باید از طریق ارائه خدمات، این خسارات را جبران کند.

\n\n

استاندار بوشهر خواستار ارائه نقطه نظرات مدیران استان در ارتباط با طرح پیش نویس توسعه پایدار صنعت نفت و گاز در استان بوشهر شد و بیان کرد: نگاه ما برای توسعه استان براساس رویکرد مرسوم در تمام دنیا است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر