شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
فکرشهر: بعد از گذشت 14 سال از قتل جوان ایرانی در ژاپن، خانواده مقتول با مراجعه به دادسرای جنایی تهران خواستار دستگیری و قصاص قاتل شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روزنامه همشهری، اوایل سال 2001 میلادی (سال 80)، پلیس ژاپن در جریان درگیری مرگبار دو جوان ایرانی قرار گرفت.\n\nبررسی‌ها نشان می‌داد این دو جوان 27 ساله یک سال قبل برای کار از تهران به ژاپن سفر کرده بودند اما در این کشور دچار اختلاف شده و در نهایت این جنایت شکل گرفته بود. در جریان تحقیقات پلیس، قاتل دستگیر شد و همان سال در دادگاه جنایی ژاپن به 15 سال زندان محکوم شد.
کد خبر: ۱۵۸۱۰
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱

فکرشهر: بعد از گذشت 14 سال از قتل جوان ایرانی در ژاپن، خانواده مقتول با مراجعه به دادسرای جنایی تهران خواستار دستگیری و قصاص قاتل شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روزنامه همشهری، اوایل سال 2001 میلادی (سال 80)، پلیس ژاپن در جریان درگیری مرگبار دو جوان ایرانی قرار گرفت.

\n\n

بررسی‌ها نشان می‌داد این دو جوان 27 ساله یک سال قبل برای کار از تهران به ژاپن سفر کرده بودند اما در این کشور دچار اختلاف شده و در نهایت این جنایت شکل گرفته بود. در جریان تحقیقات پلیس، قاتل دستگیر شد و همان سال در دادگاه جنایی ژاپن به 15 سال زندان محکوم شد.

\n\n

پس از گذشت 14 سال، ‌متهم حالا در آستانه آزادی قرار گرفته و در چنین شرایطی خانواده مقتول هفته گذشته به دادسرای جنایی تهران رفتند و از قاتل پسرشان شکایت کردند. به گفته آنها، بعد از گذشت 14 سال، حالا که قرار است قاتل از زندان آزاد و به ایران بازگردانده شود، آنها می‌خواهند که وی طبق قوانین ایران محاکمه شود.

\n\n

با شکایت خانواده مقتول، قاضی سعید احمدبیگی به اینترپل دستور داده تا چنانچه گزارشی از ماجرای جنایت وجود دارد، در اختیار پلیس آگاهی پایتخت قرار گیرد.

\n\n

از سویی، پلیس آگاهی نیز مأموریت یافته تا گزارش معاینه جسد مقتول را که 14 سال قبل از ژاپن به ایران فرستاده شده بود، به دادسرا ارائه دهد تا ابعاد پنهان ماجرا آشکار شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر