شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امروز 5 آبان ماه هجدهمین انتخابات شورای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در دشتستان با حضور فرماندار شهرستان در مدرسه شهید نواب صفوی شهربرازجان برگزار گردید .\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، فرماندار دشتستان در این مراسم گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی در راستای تحقق باورهای مردم سالاری دینی،ارج نهادن به شخصیت و کرامت دانش آموزان ، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در آنان است ، شوراهای دانش آموزی همچنین بستر ساز تصمیم سازی جهت انجام بهتر مدیریت مدرسه و آینده جامعه است.
کد خبر: ۱۶۰۳۳
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: امروز 5 آبان ماه هجدهمین انتخابات شورای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در دشتستان با حضور فرماندار شهرستان در مدرسه شهید نواب صفوی شهربرازجان برگزار گردید .

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، فرماندار دشتستان در این مراسم گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی در راستای تحقق باورهای مردم سالاری دینی،ارج نهادن به شخصیت و کرامت دانش آموزان ، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در آنان است ، شوراهای دانش آموزی همچنین بستر ساز تصمیم سازی جهت انجام بهتر مدیریت مدرسه و آینده جامعه است.

\n\n

دکتر ارسلان زارع اظهار داشت : مردم سالاری دینی یعنی استفاده از نظر و رای مردم و مشارکت آنها و اجرایی کردن اراده مردم در حاکمیت بر مبنای دین و شریعت اسلام است.

\n\n


\n 
\nوی در بخشی  گفت: امروزه نه تنها آزاداندیشان، آزادیخواهان و بسیاری از  ملت های کشورهای اسلامی بلکه برخی از حاکمان و اندیشمندان سیاسی نیز این اندیشه را پذیرفته و دریافته اند که بین دین و سیاست نه تنها تناقضی نیست بلکه استفاده از دین و باور توحیدی برای نیل به کمال انسانی ضروری است.

\n\n

فرماندار دشتستان  در ادامه با اعلام آمادگی کامل مجریان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ، ابراز داشت : تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم ، قانونمند و با حضور حداکثری مردم دشتستان فراهم گردیده است .

\n\n

در پایان این مراسم ضمن تقدیر  از جمعی از مسئولین و اعضای شورای دانش آموزی مدرسه شهید نواب صفوی،  با حضور مسئولین حاضر در مراسم، انتخابات شوراهای دانش آموزی صورت گرفت.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر