شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: نمایشگاه نقاشی «17 فاتح» به مناسبت دومین یادواره ی 17 شهید پایگاه مقاومت فتح المبین برازجان با آثاری از  محمد علی نادری، برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، وی پیرامون برگزاری این نمایشگاه گفت: پایگاه مقاومت فتح المبین برازجان در تاریخ 1359 تاسیس گردید و در طول 8 سال جنگ تحمیلی 17 شهید والامقام را تقدیم انقلاب کرد.
کد خبر: ۱۷۴۰۱
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷

فکرشهر: نمایشگاه نقاشی «17 فاتح» به مناسبت دومین یادواره ی 17 شهید پایگاه مقاومت فتح المبین برازجان با آثاری از  محمد علی نادری، برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، وی پیرامون برگزاری این نمایشگاه گفت: پایگاه مقاومت فتح المبین برازجان در تاریخ 1359 تاسیس گردید و در طول 8 سال جنگ تحمیلی 17 شهید والامقام را تقدیم انقلاب کرد.

\n\n

محمدعلی نادری افزود: بنابراین جهت ارج نهادن به مقام شامخ این شهیدان، این نمایشگاه نقاشی ـ طراحی را برگزار کردیم و در کنار نقاشی ها، آثار به جا مانده از این 17 شهید را نیز در معرض دید عموم قرار دادیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نادری، متولد سال 1371 و دارای مدرک لیسانس علوم تغذیه می باشد و این نخستین نمایشگاه انفرادی وی می باشد و علاوه بر رشته طراحی، در بحث دکور سازی، ساخت ماکت،نقاشی دیواری فضاسازی های مذهبی مشغول ب فعالیت می باشم.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر