شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان در آئین تودیع و معارفه رئیس اداره امور عشایر شهرستان دشتستان ، گفت : از آنجایی که عشایر به عنوان یکی از اقشار تاثیر گذار در اجرای سیاست  اقتصاد مقاومتی به شمار می روند ، شایسته است حل مشکلات آنان مورد توجه مستمر قرار گیرد .\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، دکتر ارسلان زارع با بیان اینکه 70 درصد جمعیت جامعه عشایری استان در دشتستان مستقر است ، اظهار داشت : در سالجاری هفت میلیارد ریال صرف هفت پروژه عمرانی از جمله بهسازی راه های عشایری و آب آشامیدنی جهت رفاه حال این قشر زحمت کش می شود .
کد خبر: ۱۸۰۹۵
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

فکرشهر: فرماندار دشتستان در آئین تودیع و معارفه رئیس اداره امور عشایر شهرستان دشتستان ، گفت : از آنجایی که عشایر به عنوان یکی از اقشار تاثیر گذار در اجرای سیاست  اقتصاد مقاومتی به شمار می روند ، شایسته است حل مشکلات آنان مورد توجه مستمر قرار گیرد .

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، دکتر ارسلان زارع با بیان اینکه 70 درصد جمعیت جامعه عشایری استان در دشتستان مستقر است ، اظهار داشت : در سالجاری هفت میلیارد ریال صرف هفت پروژه عمرانی از جمله بهسازی راه های عشایری و آب آشامیدنی جهت رفاه حال این قشر زحمت کش می شود .

\n\n

مدیرکل امور عشایر استان بوشهر نیز گفت : یکی از مشکلات عشایر استان تامین آب شرب است که الحمداله با همت استاندار محترم مبلغ 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به رفع این مشکل اختصاص یافته است که می تواند بخش عمده ای از مشکلات تامین آب شرب عشایر استان را مرتفع کند.

\n\n

مهندس فرهمند آقایی در ادامه با تقدیر از مسوولان دشتستان جهت خدمت رسانی مطلوب به جامعه عشایری، افزود : نقطه عطف عشایر استان بوشهر عشایر شهرستان دشتستان است  .

\n\n

شایان ذکر است در پایان از زحمات اسفندیار محمدی تقدیر به عمل آمد و علی رحیمی به عنوان رئیس جدید اداره امور عشایر دشتستان معرفی گردید.

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر