شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل حفاظت محیط زیست بوشهر حمایت خود را از کمپین چالش دمای ۱۸ درجه اعلام کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، حسین دلشب ضمن حمایت از کمپین چالش دمای ۱۸ درجه، از مردم استان بوشهر خواست با کاهش دمای محل کار  و اتاق خود، به‌عنوان یک وظیفه شهروندی و یک نیاز برای ادامه زندگی، در حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوای استان تلاش کنند.
کد خبر: ۱۸۱۱۸
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

فکرشهر: مدیر کل حفاظت محیط زیست بوشهر حمایت خود را از کمپین چالش دمای ۱۸ درجه اعلام کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، حسین دلشب ضمن حمایت از کمپین چالش دمای ۱۸ درجه، از مردم استان بوشهر خواست با کاهش دمای محل کار  و اتاق خود، به‌عنوان یک وظیفه شهروندی و یک نیاز برای ادامه زندگی، در حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوای استان تلاش کنند.

\n\n

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: مبارزه با آلودگی هوا و تلاش برای حفظ و سلامتی پایدار محیط زیست را امری ضروری و مهم دانسته و از پیام و به نوعی هشدار بسیار مهم خانم ابتکار استقبال می‌کنیم.

\n\n

دلشب بیان کرد: رئیس سازمان محیط زیست در یک اقدام خلاقانه و تحسین برانگیز، برای مبارزه با آلودگی هوای تهران، مردم را به چالش دمای ۱۸ درجه دعوت کرد و از همه دوستان و شهروندان خواست در صورت امکان در منازل و محل کار با تنظیم دما به تقابل با آلودگی هوا و گرمایش زمین بروند.

\n\n

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر تشریح کرد: اینجانب نیز به اتفاق معاونین و کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، تلاشمان این است که در محیط کار و منزل درجه دما را مناسب سازی و به ۱۸ درجه کاهش دهیم.

\n\n

وی گفت: تلاش کردیم ضمن انجام معاینه فنی موتورخانه‌ها، دمای اتاق‌ها، فضاهای بسته ساختمان اداره کل و ساختمان‌های تابعه حفاظت محیط زیست در استان بوشهر، در ساعت‌های کاری از ۲۱ درجه، همچنین راهروها و فضاهای سرپوشیده از ۱۸ درجه سانتی گراد بیشتر نبوده و از روشن بودن دستگاه های گرمایشی و مصرف کننده سوخت در روزهای تعطیل خودداری شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر