شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: کشاورزی، آبزی‌پروری و حوزه‌های دریایی در اولویت سرمایه‌گذاری استان بوشهر است.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، رضا عوض‌پور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: تحقق اقتصادی مقاومتی به صورت ویژه در دستور کار است و در استان بوشهر نیز برنامه‌ریزی ویژه‌ای در این راستا صورت گرفته است.\n\nوی با اشاره به نقش بسیار مهم اقتصاد مقاومتی در داشتن اقتصادی پویا و پایدار، اضافه کرد: ظرفیت‌های اقتصادی بسیار مهمی در استان بوشهر وجود دارد که زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم می‌سازد.
کد خبر: ۱۸۵۰۴
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: کشاورزی، آبزی‌پروری و حوزه‌های دریایی در اولویت سرمایه‌گذاری استان بوشهر است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، رضا عوض‌پور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: تحقق اقتصادی مقاومتی به صورت ویژه در دستور کار است و در استان بوشهر نیز برنامه‌ریزی ویژه‌ای در این راستا صورت گرفته است.

\n\n

وی با اشاره به نقش بسیار مهم اقتصاد مقاومتی در داشتن اقتصادی پویا و پایدار، اضافه کرد: ظرفیت‌های اقتصادی بسیار مهمی در استان بوشهر وجود دارد که زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم می‌سازد.

\n\n

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر بیان کرد: از اولویت‌های مهم سرمایه‌گذاری استان بوشهر می‌توان به بازرگانی و صنایع پایین دستی کشاورزی و آبزی‌پروری و صنایع دریایی اشاره کرد.

\n\n

عوض‌پور در ادامه با اشاره به اینکه اقتصاد کشور بر اساس اقتصاد مقاومتی، پویا و مقاوم‌سازی می‌شود،‌ افزود: طرح‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر اقتصاد مقاومتی به صورت ویژه در برنامه ششم توسعه دیده شده است.

\n\n

وی با اشاره به تدوین طرح‌های سرمایه‌گذاری استان بوشهر بر اساس اقتصاد مقاومتی، ادامه داد: این طرح‌ها در شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال و درآمدزایی نقش بسیار مهمی دارند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر