جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دوره آموزشی آرایشی و بهداشتی ، با همکاری واحد نظارت بر مواد غذایی شبکه بهداشت و با حضور مسئولان فنی کارخانجات و کارگاههای تولید مواد غذایی در سالن آموزش شبکه بهداشت برگزار شد .\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، دوره آموزشی آرایشی و بهداشتی ، با همکاری واحد نظارت بر مواد غذایی شبکه بهداشت و با حضور مسئولان فنی کارخانجات و کارگاههای تولید مواد غذایی در سالن آموزش شبکه بهداشت برگزار شد .\n\n
کد خبر: ۱۹۳۴۸
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: دوره آموزشی آرایشی و بهداشتی ، با همکاری واحد نظارت بر مواد غذایی شبکه بهداشت و با حضور مسئولان فنی کارخانجات و کارگاههای تولید مواد غذایی در سالن آموزش شبکه بهداشت برگزار شد .

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، دوره آموزشی آرایشی و بهداشتی ، با همکاری واحد نظارت بر مواد غذایی شبکه بهداشت و با حضور مسئولان فنی کارخانجات و کارگاههای تولید مواد غذایی در سالن آموزش شبکه بهداشت برگزار شد .

\n\n

\n\n

کارشناس کنترل مواد غذایی و بهداشتی شبکه، هدف از برگزاری جلسه را  آشنایی مسئولان فنی کارخانجات و کارگاههای تولید مواد غذایی با چک لیست ارزیابی برنامه های پیش نیازی (PRPs) و نحوه تکمیل فرم های مذکور عنوان کرد.           

\n\n

نسرین قاسمیان خواستار تعامل و تداوم بیشتر مسئولین کارخانجات با اداره نظارت بر مواد غذایی و شبکه بهداشت و درمان دشتستان در برگزاری جلسات آموزشی شد.

\n\n

وی همچنین گزارشهای  ماهانه مسئولین فنی کارخانجات به اداره نظارت بر مواد غذایی و شبکه بهداشت و درمان دشتستان را ارائه کرد.

\n\n

وی در پایان یاد آور شد، این جلسه هر 6 ماه یکبار در شبکه بهداشت و درمان برگزار می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر