شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر پشتیبانی امور دام استان بوشهر با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ تن مرغ آماده توزیع در بازار استان بوشهر است، گفت: مرغ با قیمت پنج هزار و ۱۰۰ تومان در استان بوشهر عرضه می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، سید حیدر حسینی در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: امسال علی‌رغم افزایش تقاضای مرغ، آرامش خوبی در سطح بازار حاکم است و شاهد مشکل خاصی در بازار مرغ نبوده‌ایم.\n\nوی با اشاره به اینکه امسال بیش از سه هزار تن مرغ در سطح استان بوشهر توزیع شده است، خاطرنشان کرد: همه مرغ‌های توزیع شده مربوط به کشتارگاه‌های استان بوده است.
کد خبر: ۲۰۵۴۲
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۶

فکرشهر: مدیر پشتیبانی امور دام استان بوشهر با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ تن مرغ آماده توزیع در بازار استان بوشهر است، گفت: مرغ با قیمت پنج هزار و ۱۰۰ تومان در استان بوشهر عرضه می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، سید حیدر حسینی در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: امسال علی‌رغم افزایش تقاضای مرغ، آرامش خوبی در سطح بازار حاکم است و شاهد مشکل خاصی در بازار مرغ نبوده‌ایم.

\n\n

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از سه هزار تن مرغ در سطح استان بوشهر توزیع شده است، خاطرنشان کرد: همه مرغ‌های توزیع شده مربوط به کشتارگاه‌های استان بوده است.

\n\n

مدیر پشتیبانی امور دام استان بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توزیع مرغ برای ایام نوروز، بیان کرد: هزار و ۵۰۰ تن مرغ در انبارهای ذخیره شده است و آماده توزیع مرغ در سطح استان هستیم.

\n\n

وی با اشاره به اینکه مرغ درب انبار با قیمت چهار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد، اضافه کرد: حداکثر قیمت مرغ در نقاط مختلف استان بوشهر برای مصرف‌کنندگان پنج‌هزار و ۱۰۰ تومان خواهد بود.

\n\n

حسینی ادامه داد: گوشت قرمز نیز درب انبار دارای قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان است و برای مصرف کننده با قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به اینکه مرغ و گوشت به اندازه کافی ذخیره شده است، افزود: کنسرو ۱۸۰ گرمی مرغ نیز آماده توزیع با قیمت سه هزار و ۱۰۰ تومان است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر