شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: اقامت مسافران نوروزی در استان بوشهر افزایش یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمدابراهیم فروزانی در گفتگو با مهر اظهار داشت: استان بوشهر از استان‌های پرتردد کشور در ایام نوروز است و هر ساله شاهد حضور تعداد زیادی از مسافران نوروزی استان‌های مختلف در بوشهر هستیم.\n\nوی با اشاره به اینکه شهرهای ساحلی استان بوشهر دارای بیشترین تعداد مسافران نوروزی هستند، بیان کرد: برنامه‌های مختلفی برای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری استان بوشهر اجرا شده است.
کد خبر: ۲۰۷۳۰
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۶

فکرشهر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: اقامت مسافران نوروزی در استان بوشهر افزایش یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدابراهیم فروزانی در گفتگو با مهر اظهار داشت: استان بوشهر از استان‌های پرتردد کشور در ایام نوروز است و هر ساله شاهد حضور تعداد زیادی از مسافران نوروزی استان‌های مختلف در بوشهر هستیم.

\n\n

وی با اشاره به اینکه شهرهای ساحلی استان بوشهر دارای بیشترین تعداد مسافران نوروزی هستند، بیان کرد: برنامه‌های مختلفی برای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری استان بوشهر اجرا شده است.

\n\n

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی اقامت مسافران نوروزی نسبت به سال‌های قبل، افزود: اقامت‌گاه‌های موقت نیز در نقاط مختلف استان برای اسکان مسافران نوروزی برپا شده است.

\n\n

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر سال گذشته جزو سه استان برتر از نظر حضور گردشگران بوده است، ادامه داد: از همه ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران استفاده کرده‌ایم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر