شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ آیین تقدیر و معرفی روسای قدیم و جدید بهداشت دشتستان برگزار شد؛
فکرشهر: دشتستان در حوزه ی بهداشت و درمان پیشرو بوده است/ هنوز با کمال مطلوب خیلی فاصله داریم/ دو نقطه ی قوت رییس سابق در دشتستان...\r\n
کد خبر: ۲۲۰۵۶
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۰

فکرشهر: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در این 22 سالی که در حوزه ی بوشهر کار می کنم دیده ام که شهرستان دشتستان واقعا یکی از حوزه های پیشرو در بهداشت و درمان استان بوده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دکتر عبدالمحمد خواجه ئیان در آیین معارفه و تقدیر روسای شبکه بهداشت و درمان دشتستان اظهار داشت: یکی از ویژگی های پویایی یک نظام و مجموعه، تغییر است؛ حوزه ی نظام سلامت در شهرستان دشتستان ویژگی های خاصی دارد و پیچیدگی های کار کردن در این شهرستان در حوزه های درمان با توجه به ویژگی های جمعیت و جغرافیایی و استراتژیکی که در استان دارد، باعث می شود که توجه و حساسیت های خاصی داشته باشد.

\n\n

دشتستان در حوزه ی بهداشت و درمان پیشرو بوده است

\n\n

وی ادامه داد: بحمدالله شهرستان دشتستان در هر دوره و با تغییر مدیریت ها از لحاظ چارچوب و قوام و استحکامی که دارد و همکاران باتجربه و ارزشمندی که در مجموعه است، مسیر ارتقا را طی کرده و این مسیر ان شاالله ادامه خواهد داشت.

\n\n

\n\n

خواجه ئیان افزود: در این 22 سالی که در حوزه ی بوشهر کار می کنم دیده ام که شهرستان دشتستان واقعا یکی از حوزه های پیشرو در بهداشت و درمان استان بوده است، در حوزه ی بهداشت علی رغم چالش های بی شماری که وجود داشته است و باعث شده کار کردن در این شهرستان با پیچیدگی های خاصی روبرو باشد، با وجود همکاران خیلی ارزشمند و صاحب دانش و مهارت و از سوی دیگر وجود مدیریت های بسیار ارزشمند و خوب در ادوار مختلف، توانسته اند هدایت مجموعه را بر عهده داشته باشند و قضاوت دیگران هم در این باره خوب بوده است.

\n\n

وی ابراز داشت: در دوره ای که آقای دکتر حاجیونی عهده دار مسئولیت شبکه در دشتستان بودند، با کار تیمی خوبی که صورت گرفت و استفاده از دانش و مهارتی که ایشان داشتند و همینطور حمایت واقعا ارزشمند مجموعه ی دستگاه های دولتی و در راسشان فرمانداری که باید از این حمایت قدردانی نمود، باعث شد که ما بتوانیم قدم های بهتری برداریم. 

\n\n

دکتر خواجه ئیان ادامه داد: در حوزه ی دسترسی، ارتقاء فرآیندها، بهبود زیرساخت ها خصوصا در حوزه ی بهداشت اتفاقات خوبی افتاده و من می توانم این قول را بدهم که ان شاالله در حوزه ی زیرساخت ها در دشتستان در یک سال آینده اتفاقات بهتری بیفتد؛ بعضی مراکز بهداشتی درمانی دشتستان بیش از 50 سال عمر دارند که در خور شان همکاران ما و خدمات گیرنده ها نبودند که با همکاری مسئولین شهرستان در حال بهبود اوضاع هستند تا فضای مناسب تری برای ارایه ی خدمات به مردم ارایه دهیم.

\n\n

\n\n

هنوز با کمال مطلوب خیلی فاصله داریم

\n\n

وی اضافه کرد: هنوز با کمال مطلوب خیلی فاصله داریم ولی اتفاقاتی که در این دولت در حوزه ی بهداشت و درمان افتاده، خیلی میمون و فرخنده است.

\n\n

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تشکر از دکتر علیرضا حاجیونی که دو سال ریاست شبکه بهداشت و درمان دشتستان را عهده دار بود، دکتر حسین دارابی را به عنوان رییس جدید معرفی کرد و افزود: یکی از ابعاد توسعه حوزه ی سلامت است و افراد می آیند و می روند و این خیلی نباید در روند توسعه تزلزلی ایجاد کند؛ دکتر دارابی از همکاران بسیار خوب، فرد بسیار باهوش، تلاشگر  و متعهد و فرزند دشتستان هستند و ان شاالله با تلاشی که خواهند داشت و با همکاری خوب دولتی، این مسیر را ادامه خوهند داد.

\n\n

دو نقطه ی قوت رییس سابق در دشتستان/ افتخار می کنم که دشتستان بزرگ به جایگاهی که شأنش است، برسد/ عذرخواهی از نواقصات احتمالی

\n\n

به گزارش فکرشهر، رییس سابق شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز در این آیین با تقدیر از تمامی همکارانش در اقصی نقاط شهرستان، گفت: به یقین، من در دو نقطه ی قوت قرار داشتم؛ یکی در بالادست ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه ی ریاست و معاونین و از سمت دیگر همه ی همکاران عزیزم در اقصی نقاط شهرستان و مراکز درمانی و بهداشتی و بیمارستان و... که همچون دو بال به ما کمک دادند و در کنار این، بادهای موافق بودند که همراهی کردند از جمله مسئولین شهرستان و در راسشان آقای فرماندار و همه ی ارگان ها و سازمان هایی که در گستره ی شهرستان بودند که از تلاش و توانشان را برای کمک به حوزه ی سلامت دریغ نکردند.

\n\n

\n\n

دکتر علیرضا حاجیونی از نواقصاتی که احیانا در این مدت در حوزه ی مسئولیتش رخ داده از مردم دشتستان عذرخواهی نمود و با خیر مقدم به رییس جدید شبکه، ابرازداشت: افتخار می کنم که دشتستان بزرگ به جایگاهی که شانش است، برسد و ما به عنوان یکی از اعضای خیلی کوچک بومی این منطقه این افتخار را داشتیم که بخشی از دین و تعهدی که به گردن داشتیم را ان شاالله ادا کرده باشیم و ان شا الله که عاقبت بخیر شویم.

\n\n

در راستای اهداف گام بر می داریم

\n\n

رییس جدید شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز گفت: امیدوارم با همکاری شما در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه و انجام خدمات بهداشتی همیار و همراه باشیم.

\n\n

دکتر حسین دارابی افزود: ایمان دارم که ان شاالله با یاری، همراهی و مساعدت شما عزیزان در انجام خدمات مطلوبی که شایسته و بایسته ی مردم منطقه است گام برمی داریم.

\n\n

وی اضافه کرد: اقدامات خوبی در حوزه ی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حال انجام است و حتی از سوی مقام وزارت نیز این دانشگاه را در راس  و مورد تقدیر قرار داده است و ما هم تلاشمان این است که در راستای این اهداف و برنامه ها گام برداریم  و تلاش نماییم به طور مطلوب این اقدامات و فعالیت ها در سطح جامعه گسترش یابد.

\n\n

\n\n

به گزارش فکرشهر، دکتر حسین دارابی، 45 ساله، متولد سعدآباد و دارای مدرک دکترای تخصصی (phd) بهداشت می باشد. وی استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است و پیش از این نیز معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه را عهده دار بوده است.

\n\n

به گزارش خبرنگار ما از محل، در آیین معارفه و تقدیر روسای شبکه بهداشت و درمان دشتستان که امروز ـ دوشنبه، 6 اردیبهشت ماه ـ در آموزشگاه بهورزی شبکه برگزار شد، علاوه بر پرسنل شبکه بهداشت و درمان دشتستان، معاونت بهداشت، معاونت درمان، قائم مقام رییس دانشگاه و مسئول روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر حضور داشتند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر