شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۲۰۳
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

فکرشهر: همزمان با سومین روز از بزرگداشت دهه فجر و برای سومین بار فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با اکران فیلم انزوا دربوشهرشامگاه پنجشنبه آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در حاشیه آئین گشایش این رویداد فرهنگی درسالن شهید آوینی بوشهر در گفت وگو با ایرنا افزود: جشنواره فجر بزرگترین و مهمترین رویداد سینمایی ایران است که هنرمندان و فیلم سازان مطرح کشور آخرین ساخته های سینمایی خویش را در آن ارایه می کنند.

حمیده ماحوزی افزود:براساس برنامه ریزی انجام شده 16 عنوان فیلم از فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از 14 تا 21 بهمن در سینمای شهید آوینی ( بهمنی - میدان رفاه) روی پرده سینما می رود و هر فیلم در دو سانس به نمایش در می آید.

وی با اشاره به اینکه برای کیفی تر برگزار شدن این جشنواره از تجربه سال های گذشته نیز استفاده شده است یادآورشد:در این جشنواره فیلم های اکران شده توسط هنرمندان نقد و بررسی می شود.

ماحوزی اضافه کرد: در دولت یازدهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش های زیادی برای احیای سینما کرد که در شرایط کنونی شاهد موفقیت فعالان این عرصه هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: افزوده شدن یک سینمای جدید و شروع به کار سینمای شهید آوینی در منطقه بهمنی هدیه دولت به علاقه مندان فعالیت های سینمایی ،فرهنگی و هنری است.

وی با دعوت از مردم فرهنگ دوست استان بوشهر برای بهره مندی از برنامه های فرهنگی در این ایام اظهارداشت: افرادی که موفق به خرید بلیط به صورت اینترنتی نشده اند می توانند در محل اکران فیلم های جشنواره از باجه فروش بلیط تهیه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر