شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۱۲۴
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۸

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان از راه‌اندازی دو کمپ نوروزی در نقاط پرتردد و حادثه خیز این شهرستان جهت ارائه امداد رسانی خبر داد.

رونمایی از 21 دستگاه آمبولانس جدید اورژانس در کرمان

به گزارش فکرشهر از مهر، علی نگین‌تاجی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این شهرستان از ظرفیت و پتانسیل‌های خوبی در بخش گردشگری برخودار است و همواره در ایام نوروز مسافرین زیادی از نقاط گردشگری شهرستان بازدید می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه دو منطقه دلوار و خائیز در این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز شاهد تردد زیاد گردشگران و مسافران نوروزی است، دو کمپ نوروزی شهرستان در این دو ناحیه استقرار یافته است.

نگین‌تاجی ادامه داد: در هر یک از این کمپ‌های نوروزی اورژانس ۱۱۵، یک دستگاه آمبولانس و سه نفر از پرسنل اورژانس مستقر هستند که از این تعداد دو نفر امدادگر و یک نفر تکنسین فوریت‌های پزشکی است و در مواقعی که دو نفر برای امدادرسانی به مصدومان اعزام می‌شوند، یکی از امدادگران در محل کمپ حضور دارد تا به مردم مراجعه‌کننده در زمینه فوریت‌های پزشکی خدمت ارائه دهد.

نگین تاجی خاطرنشان کرد: شهرستان تنگستان علاوه بر این دو کمپ نوروزی، دارای پنج پایگاه اورژانس جاده‌ای دیگر در نقاط مختلف شهرستان است که به همراه نیروهای اورژانس و آمبولانس‌های مستقر در آن‌ها کار خدمات‌رسانی به مردم شریف شهرستان و مسافران را بر عهده‌ دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر