شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۹۸۰
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: مجموعه سنگ شکن و کارگاه تولیدی مصالح ساختمانی شهرداری وحدتیه روز پنجشنبه در آیینی با حضور مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش فکرشهر، شهردار وحدتیه گفت: افتخار می کنیم که در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری توانستیم این مجموعه را افتتاح و به بهره برداری برسانیم و گامی بلند در توسعه و اشتغال مملکت عزیزمان برداریم.

عبدالحمید صفایی اظهار داشت: عملیات اجرایی مجموعه سنگ شکن شهرداری وحدتیه با تملک 84 هکتار معدن کوه های حومه شهر برازجان و دالکی با مصوبه شورای اسلامی این شهر در سال 94 آغاز شد.

وی اضافه کرد: با همت متخصصان و کارشناسان شهرداری وحدتیه و شهرستان دشتستان امروز به لطف خدا توانستیم این سنگ شکن را با ظرفیت تولید روزانه یکهزار تن انواع مصالح ساختمانی به بهره برداری برسانیم.

شهردار وحدتیه بیان کرد: برای اجرای این طرح 34میلیارد ریال با استقرار همه تجهیزات فنی و ماشین آلات لازم سرمایه گذاری شده است.

صفایی گفت: این سنگ شکن امکان تولید چهار نوع محصول از انواع ماسه و سرند و سنگ را دارد.

شهردار وحدتیه افزود: در این مجموعه 24 نفر بصورت مستقیم و 30 نفر نیز بصورت غیر مستقیم مشغول به فعالیت هستند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تقدیر از شهردار وحدتیه در راه اندازی مجموعه سنگ شکن گفت: شهردای وحدتیه در کنار راه اندازی سنگ شکن برای تکمیل این پروسه احداث و استقرار یک کارخانه آسفالت را نیز برنامه ریزی کند.

سید محمدحسن باستی افزود: هر گونه کمک وحمایت لازم برای توسعه این مجموعه در زمینه ارائه تسهیلات و ماشین آلات توسط مجموعه استانداری بوشهر انجام خواهد شد.

ارسلان زارع فرماندار دشتستان نیز با اشاره به اینکه این شهرستان دارای بیشترین شهر درسطح استان است ،حمایت و توجه به توسعه عمران شهرهای دشتستان را از اولویت های مهم این شهرستان خواند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر