شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۴۵۴
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۵

فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: یکی از برنامه های این مدیریت در سال جاری شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل است که از سازمانهای مردم نهاد (سمن ها) انتظار داریم همکاری و یاری گر ما باشند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عباس برزگرزاده روز دوشنبه در جمع سمن های شهرستان گناوه به مناسبت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی افزود: در اجرای این طرح با همکاری سازمان های مردم نهاد، بهزیستی و خیران تلاش خواهیم کرد تا کودکان از تحصیل بازمانده در مهرماه امسال سر کلاس حاضر شوند.

وی اضافه کرد: سمن ها می توانند افرادی را که از لحاظ مادی متمول هستند شناسایی و از آنان برای این امر خیر کمک بگیرند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر ادامه داد: دولت تدبیر و امید به سمن ها اعتقاد خاصی دارد و حمایت و از نگاه نقادانه آنان استقبال می کند.

وی از دستگاههای اجرایی ذی ربط در شهرستان ها از جمله گناوه خواست تا نسبت به ثبت و اعطای مجوز سمن ها براساس بازه زمانی تعریف شده همکاری لازم را انجام دهند و آنها را معطل نکنند.

برزگرزاده بیان کرد: باتوجه به اینکه سامانه سازمان های مردم نهاد در استان بوشهر راه اندازی شده از سمن ها انتظار داریم که فعالیت های حوزه های خود را به این مدیریت ارسال تا در آن نشر یابد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: سازمان های مردم نهاد شهرستان گناوه در بخش مردان و بانوان فعالیت های ارزنده ای ازخود نشان دادند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: با روی کارآمدن دولت یازدهم سمن ها احیا و توانمند شدند.

حسین امیری افزود: دراین شهرستان چندین تشکل مردم نهاد راه اندازی و عملکرد قابل قبولی دارند و انتظار داریم که چنین نشست های بطور مستمر برگزارشود.

وی یادآورشد: فرماندار این شهرستان درحمایت و مساعدت مالی به حوزه فرهنگ، هنر و ورزش از هیچ کوششی دریغ نورزیده و همواره پشتیبانی کرده است.

دراین جلسه نمایندگان تشکل های مردم نهاد به بیان عملکرد و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و در پایان به آنان کتاب توسط معاون فرماندار گناوه اهداشد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر