شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۰۳۸
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در نشست آغاز به کار کلاس‌های آموزشی مرکز خدمات دهان و دندان گفت: سلامت دهان و دندان از شاخه‌های مهم بهداشت عمومی است که در سلامت کلی افراد تاثیر بسزایی دارد و ارتقاي بهداشت دهان ودندان جامعه مستلزم دسترسي آسان مردم به مراقبت‌هاي اوليه بهداشت دهان و امكان استفاده از خدمات بهداشت دهان ودندان بصورت طبقه بندي شده مي باشد. 

به گزارش فکرشهر، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در نشست آغاز به کار کلاس‌های آموزشی مرکز خدمات دهان و دندان گفت: سلامت دهان و دندان از شاخه‌های مهم بهداشت عمومی است که در سلامت کلی افراد تاثیر بسزایی دارد و ارتقاي بهداشت دهان ودندان جامعه مستلزم دسترسي آسان مردم به مراقبت‌هاي اوليه بهداشت دهان و امكان استفاده از خدمات بهداشت دهان ودندان بصورت طبقه بندي شده مي باشد.

مهندس ماریا خویش دوست افزود: طرح ادغام بهداشت دهان ودندان به عنوان جزئي از مراقبت‌هاي اوليه بهداشتي است و به همسويي با ساير برنامه‌هاي بهداشتي و ارائه خدمات پيشگيري تاكيد دارد.
وی تصریح کرد: یکی از اهداف مهم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کشور، افزایش آگاهي مردم در زمينه بهداشت دهان ودندان است. 
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اضافه نمود: کودکان زیر 5 سال و 6 تا 14 سال با هماهنگی آموزش و پرورش مناطق مختلف،  در کلاس‌های آموزشی که به صورت دوره‌ای در کلنیک دهان و دندان شهرستان برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.
مهندس خویش دوست در رابطه با موضوع کلاس‌های آموزشی مرکز خدمات دهان و دندان شهرستان دشتستان گفت: دانش‌آموزان با شرکت در این کلاس‌ها توسط دندانپزشک با نحوه صحیح مسواک زدن آشنا شده و از بیماری‌های دهان و دندان و چگونگی پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با آن آگاه می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر