شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۸۳۷
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۱

فکرشهر: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برجام نسخه شفابخش مشکلات کشور نیست چرا که هرجا آمریکا حاضر است، ابتدا آن کشور را خلع سلاح کرده و سپس با نیروی نظامی به آن کشور لشکرکشی می‌کند.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد حسین صفار هرندی صبح پنجشنبه در آیین آغاز سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر اظهار داشت: از پیروزی انقلاب اسلامی چهل سال می گذرد اما علی رغم تصور دشمنان توانسته در برابر هجمه‌های آنها بایستند و در عرصه‌های مختلف نیز به پیشرفت و توسعه برسد.

وی با بیان اینکه تداوم این انقلاب به خاطر وجود رهبری هوشمند و مدبر بوده است، افزود: در طول این سال ها شاهد آن بوده ایم که هرگاه از ولایت فقیه پیروی کرده ایم پیروز شده ایم و در صورت پیروی از نااهلان به سمت انحراف رفته‌ایم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: تفاوت و علت پیروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با دیگر رهبران دنیا در تفکر معنوی ایشان است، چرا که به‌دور از دیدگاه های مادی فعالیت میکند و دارای زندگی ساده‌ای هستند.

صفار هرندی گفت: ایشان به فرزندان خود نیز تاکید کرده‌اند که به عرصه بازی‌های سیاسی وارد نشوند.

وی تصریح کرد: دشمنان با راه‌اندازی گروهک های مختلف خواستار کمرنگ شدن نقش محوری ولایت فقیه و مقاومت اسلامی هستند اما این نقشه آنها نیز با شکست روبرو شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: برجام نسخه شفابخش مشکلات کشور نیست چرا که هرجا آمریکا حاضر است، ابتدا آن کشور را خلع سلاح کرده و سپس با نیروی نظامی به آن کشور لشکرکشی کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر