شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۲۵۰
سه‌شنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

فکرشهر: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: تصادفات منجر به فوت در این استان از ابتدای طرح نوروزی تا کنون بیش از 50 درصد کاهش یافته است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، طرح نوروزی پلیس راهور با شعار «پرهیز از خطر آرامش در سفر» از 24 اسفند 96 آغاز شده است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: تعداد تصادفات منجر به فوت در حوزه برون شهری و درون شهری از آغاز اجرای این طرح تا کنون نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از 50 درصد کاهش یافته است.

سرهنگ جابر پاپری با اشاره به روان بودن رفت و آمد در جاده‌های استان بوشهر، افزود: محورهای کنارتخته- دالکی و خوزستان- دیلم شلوغ‌ترین محورهای استان است.

وی علت بیشتر تصادفات در چند روز گذشته را واژگونی خودرو عنوان کرد که بر اثر بی‌توجهی به جلو رخ داده است که آن هم به علت خستگی و خواب آلودگی و صحبت با تلفن همراه بوده است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با توصیه رانندگان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از آنان خواست با آرامش رانندگی کنند، با سرعت مجاز برانند، پس از دو ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کنند، از تلفن همراه استفاده نکنند، از تخلفات خطرساز بپرهیزند و حواسشان باشد که همه سرنشینان کمربند ایمنی را ببندند.

سرهنگ پاپری همچنین تاکید کرد که همه محورهای استان مجهز به دوربین کنترل سرعت هوشمند هستند که هم سرعت لحظه‌ای و هم سرعت متوسط رانندگان را رصد می‌کنند و افزون بر این گشت‌های نامحسوس در جاده‌ها حضور دارند و به جلوگیری از خطرات و افزایش ایمنی کمک می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر