شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شهردار برازجان در گفت و گوی اختصاصی با «فکرشهر» خبر داد:
فکرشهر: گذرهای ترافیکی شهر برازجان به سمت بازگشایی و بهبود پیش می روند؛ این موضوع را از تملک اراضی طرح های گذرها و معابر در چند ماه تا یک سال اخیر می توان دریافت...
کد خبر: ۴۴۰۳۱
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

فکرشهر: گذرهای ترافیکی شهر برازجان به سمت بازگشایی و بهبود پیش می روند؛ این موضوع را از تملک اراضی طرح های گذرها و معابر در چند ماه تا یک سال اخیر می توان دریافت.

به گزارش فکرشهر، در جدیدترین اقدامات صورت گرفته، 10 پلاک در گذر در حال احداثی که ادامه خیابان شریعتی است، تملک شده و به گفته شهردار برازجان، در صورت همکاری همه ادارات مربوطه و البته مالکین و کشاورزانی که در مسیر هستند، این گذر تا پایان سال 97 بازگشایی خواهد شد؛ گذری به گفته محمدحسن محمدی، نقش پدافند غیر عامل را برای شهر ایفا می کند.

وی در این باره در گفت و گو با «فکرشهر»، توضیح داد: در راستای بازگشایی گره های ترافیکی سطح شهر، از ابتدای سال 96 که بدو شروع به کار من به عنوان شهردار بود، ادامه خیابان شریعتی و خیابان دلگشا را در دستور کار قرار دادیم؛ دو گذری که می توانند نقش اساسی در بهبود و تسهیل ترافیک و عبور و مرور شهری داشته باشند.

شهردار برازجان با بیان این که تا قبل از سال 96، هم خیابان شریعتی و هم دلگشا، در حد پیشنهاد به استانداری بوده و هیچ مجوزی برای آن ها گرفته نشده بود و ما موفق شدیم مجوزها را بگیریم، ادامه داد: برای این دو خیابان نیاز بود که در ابتدا از استانداری، کمیسیون ماده 5 و...، بحث توافقات کمیسیون کارگروه ماده 5 و تغییر مسیر را مصوب کنیم که روند و پروسه ای طولانی شد، ولی الحمدلله مصوب شدند و ما هم توانستیم مصوبه کارگروه و کمیسیون ماده 5 و گذر شریعتی و دلگشا را بگیریم و در ادامه خیابان شریعتی و هم همزمان، شروع به کار کنیم.

مهندس محمدی توضیح داد: در ادامه خیابان شریعتی، ما امروز دهمین پلاک را که مدرسه ابن یمین بود، تملک کردیم؛ این مدرسه و 9 منزل مسکونی دیگر که در حال تخریب آن ها هستیم و در ادامه ما تنها یک پلاک دیگر داریم که سر خیابان است و آن هم در حال توافق هستیم و کارشناسان فنی و دادگستری تا یک ماه آینده ان شااله قیمت آن ملک را نیز مشخص کرده و بعد از آن و تملک این ملک، فاز اول طرح کامل خواهد شد و شروع می کنیم به کار کردن سنگ جدول و... تا به زمین های کشاورزی برسیم. 

شهردار برازجان افزود: قبل از زمین های کشاورزی، سه پلاک داریم که خارج از محدوده کار شده اند و باید حتما آن ها را به کمیسیون ماده 100 ارجاع دهیم و کارهای قانونیشان انجام شود و بعد از آن، ان شااله به توافق خواهیم رسید و پس از توافقات سر این سه زمین، به زمین های کشاورزی می رسیم که در جلسه کارگروه امور کشاورزی به آن رسیدگی خواهیم کرد و امیدواریم که در سال 97، این پروژه که یکی از پروژه های بزرگ سطح شهر است، به اتمام برسد.

مهندس محمدی گفت: بازگشایی ادامه گذر خیابان شریعتی به سه راه الفتح می رسد و یکی از ورودی ها و خروجی های اصلی شهر خواهد شد و می تواند نقش پدافند غیر عامل را برای شهر ایفا کند و می تواند برای ورود و خروج شهر، نقشی موثر و استراتژیک داشته باشد.

شهردار برازجان، با تاکید بر این که دیگر پروژه بزرگ ترافیکی شهر هم گذر دلگشا است که اگر انجام شود در بحث تسهیل ترافیک و رفت و آمد بسیار کارگشاست، اظهارداشت: ما در مجموعه شهرداری، تمام توانمان را در کنار مبلمان شهری و زیباسازی، روی چنین پروژه هایی گذاشته ایم که پروژه هایی زیربنایی هستند و ان شااله بتوانیم در سال 97 این گذر را نیز بازگشایی کنیم.

وی اضافه کرد: در این راه به همکاری اداره های مختلف، کارشناسان دادگستری و مالکان و کشاورزان عزیز نیاز داریم که ان شااله پای کار آمده و همکاری کنند تا کار زودتر به انجام برسد.

نظرات بینندگان
ح
|
-
|
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
ادامه بلوار تختي كه الان بيست ساله توي نوبته چي ميشه پس؟؟؟ چرا هيچكس به اين گذر توجهي نميكنه ؟؟؟؟ ما ب كي بايد بگيم !!؟؟؟؟
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر