شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۲۴۱
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۵

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: اگر بانوان شاداب تر زندگی کنند، آسیب های اجتماعی آنها کمتر خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، به مناسبت هفته عفاف و حجاب جلسه هم اندیشی فرماندار دشتستان با تعدادی از بانوان و مشاوران روسای ادارات و نهادها در امور بانوان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 در این جلسه فرماندار دشتستان ضمن تبریک مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، هفته عفاف و حجاب را گرامی داشت و گفت: تکریم وجود و شخصیت والای زن در تمام ادیان الهی و فرهنگ های بشری در طول تاریخ و در همه مکان ها و جوامع مورد اهتمام و توجه بوده است. 

ارسلان زارع خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب یکی از شاخص های مهم اجتماعی و حقوق شهروندی در جامعه اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان دشتستان در بخشی دیگر از سخنان تصریح کرد: امروزه زبان هنر و ابزارهای فرهنگی و ورزشی برای انجام و اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی از جمله مفاهیم حقوق شهروندی و عفاف و حجاب مولفه های موثر و بی بدیلی هستند ، به همین سبب، توصیه می کنم سمن ها، ورزشکاران  و هنرمندان با همکاری و مساعدت نهادهای مرتبط، این برنامه ها را اجرا نمایند و در کنار هم برای تقویت باورهای عموم به ویژه نوجوانان به تکریم شخصیت و وجود دختر ، زن و اصل عفاف و حجاب بکوشند. 

زارع افزود: اعتقاد داریم که اگر بانوان ما شاداب تر و پویاتر زندگی کنند، آسیب های اجتماعی آنها کمتر خواهد شد. 

فرماندار دشتستان در پایان سخنان اضافه کرد: ما در کنار همه مردان و زنان جامعه دشتستان بایستی کوشش کنیم تا زمینه عدالت جنسیتی و حقوق شهروندی را فراهم نماییم. یکی از اموری که لازم در راستای برقراری عدالت جنسیتی و حقوق شهروندی انجام دهیم، افزایش سهم مدیریتی بانوان است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر