جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۵۷۰
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

فکرشهر: روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در هنگامه نبرد لفظی و تبلیغاتی ترامپ با مقامات سیاسی و نظامی کشور که گویا همه قصد دارند در این میدان دشمن ساخته برای ورود خشن‌تر و پاسخ‌هایی تندتر، گوی سبقت را بربایند، متاسفانه سوءاستفاده‌های مفسدان در چارچوب فسادهای سازمان یافته برای مردم نگران کننده‌تر می‌شود و جنگ طلبی‌های سیاسی و انعکاس وسیع آن بر این نگرانی‌ها می‌افزاید.

به گزارش فکرشهر، اینک دیگر مهم نیست که دشمن از این نابسامانی درحال گسترش چگونه استفاده می‌کند. مسئله این است که هر روز برای آنان دستاویز و بهانه‌ای به وجود می‌آید و در یک صف ایستادن مسئولان نظام را هم گویا باید در خواب دید!

مافیای فساد بر هر جا و هر چیز که بخواهد چنگ می‌اندازد و متولیان امر از حال و روز مردم به شدت غافل شده‌اند.

گویا هیچ فرد و نهادی قرار نیست کار خودش را بکند، سیاستمداران از جنگ می‌گویند و نظامی‌ها از سیاست و اقتصاددان‌ها از راه حل‌های بی‌سرانجام و متولیان فرهنگ از بی‌فرهنگی انباشته شده در چهار دهه، هنرپیشه سینما و ورزشکاران و مجری تلویزیون و همه و همه، برای کشور و جهان راه حل می‌دهند ولی هیچ نوری به تاریک خانه آشیانه اژدهای هفت سر فساد نمی‌تابد.

امروز اقتصاد کشور ما قربانی این باندهای مافیایی شده و آنان که در هر مرجع قدرتی راه نفوذ را می‌شناسند، آنقدر قدرتمند شده‌اند که قادر هستند اقتصاد کشور را زمین گیر کنند و این‌ها صد برابر از ترامپ دشمن‌تر هستند. کسانی که حتی یک بار سابقه واردات هم نداشته‌اند ولی کارت بازرگانی دریافت کرده بودند، از کدام گروه و باند و قبیله هستند؟ چرا همه دربسته و مبهم حرف می‌زنند؟ نتیجه شفافیت قطعاً کاهش فساد موجود و ترمیم اعتماد ملت است که بدون آن همه اقدامات آب در هاون کوبیدن می‌باشد و عدم شفافیت به معنای اتکای دوباره به باندهای مافیایی است که در زمان احمدی نژاد یک بار تحریم‌ها را دور زدند و نتیجه‌اش باند بابک زنجانی شد و یکی از دلایل این همه پرونده‌های انباشته در قوه قضائیه همین مسئله عدم شفافیت و پنهان کاری هاست. آقایان و بزرگان صاحب قدرت، شما آمدید که خدمتگزار باشید، لطفاً به وظیفه خود عمل کنید و مردم را دریابید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر