شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۸۱۲
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: امام جمعه بندر سیراف گفت: مردم از مدیریت‌های ناکارآمد و بی‌عدالتی‌ها خسته شده‌اند و مسئولان باید جلوی آنچه که نظام را تضعیف می کند محکم بایستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمد صادق عاشوری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بندر سیراف اظهار داشت: طراحی دشمن نشان می‌دهد که اعتمادزدایی، اعتبارزدایی، سیاه‌نمایی و نا امیدسازی مردم در دستور کار قرار گرفته تا به خیال خام خود بتوانند بین مردم و حاکمیت فاصله و جدایی بیندازند.

وی اضافه کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری این خیال خام راه به جایی نخواهد برد چرا که دشمن، مردم ما را نشناخته است. در نظام اسلامی، مردم یعنی حاکمیت و این دو از هم جدا نبوده و نخواهند بود.

امام جمعه بندر سیراف خاطرنشان کرد: در عین حال باید توجه داشت که عملیات روانی دشمن بر بسترهایی سوار می‌شود که زمینه توفیق و موفقیت در آن وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز مطالبه مردم از دولت و دیگر دستگاه‌های نظام اسلامی آن است که اگر وزیر و مدیری در سال‌های اخیر نتوانسته کارنامه خوب و مورد قبولی از خود ارائه کند، بدون کمترین درنگ و اغماضی، نیرویی باانگیزه، جسور، انقلابی و متخصص را جایگزین وی نماید و فرصت‌ها را مغتنم بشمارد.

عاشوری افزود: مردم از رانت، فساد و آقازاده ها خسته شده اند؛ مردم از افزایش دروغ، مدریت های ناکارآمد و بی عدالتی‌ها خسته شده‌اند و توقع دارند مسئولان جلوی آنچه که نظام را تضعیف می کند محکم بایستند. مردم پایبند به نظام و انقلاب اسلامی هستند؛ آنها مطیع رهبری و همیشه برای دفاع از ارزش ها و آرمان ها آماده هستند.

وی گفت: ترامپ و تیم رسانه‌ای او برآورد دقیقی نسبت به مواضع تند قبلی خود داشته‌اند و گمان نمی‌کردند با چنین واکنش وحدت‌آفرینی از طرف ایرانیان مواجه شوند، لذا این ادبیات جدید مذاکره مستقیم که در راستای همان سیاست های قدرت نرم باراک اوباما قابل تحلیل است، موضوعی است که نشان می دهد که ترامپ از اینکه در صفوف ایرانی ها ایجاد تنش و اختلاف کند، بسیار خرسند است.

امام جمعه بندر سیراف بیان کرد: واقعه تاریخی غزوه بنی قریضه براین موضوع تأکید دارد که، یهودیان هیچ عهدی را حفظ نمی کنند و به هیچ میثاقی وفادار باقی نمی مانند.

وی ادامه داد: شهیدان سرلشگر خلبان «عباس بابایی» و شهید امیر خلبان حسین لشکری، نام هایی که بر تارک نیروی هوایی تیزپرواز و شجاع ارتش جمهوری اسلامی همواره می درخشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر