شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۵۳۲
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان باید به وعده‌های خود پایبند باشند و برای رفع مشکلات گرانی و بیکاری جوانان تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از  مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نماز عید سعید قربان در بوشهر اظهار داشت: اعیاد اسلامی فرصت بسیار خوبی برای تقویت وحدت و اتحاد در جامعه است.

وی با بیان اینکه دین‌مداری باعث نجات انسان‌ها و حرکت به سمت سعادت و رستگاری می‌شود، خاطرنشان کرد: از آموزه‌های عید قربان می‌توان به دین‌مداری، صبر و شکیبابی اشاره کرد.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: طی یک سال گذشته شاهد فراز و نشیب‌های فراوانی در جهان اسلام بوده‌ایم که یکی از این موفقیت‌ها پیروزی مسلمانان در برابر تکفیری‌های دست پرورده استکبار بوده است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به این نظام و انقلاب و تهدیدات آنها بر علیه ملت اشاره کرد و ادامه داد: آمریکا و هم‌پیمانانش با تحریم و تهدید می‌خواهند برای مردم ما مشکلاتی را ایجاد کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی مناسب مسئولان برای عبور از مشکلات شد و افزود: مشکلات اقتصادی، رکود، تورم، بیکاری و دیگر مسائل باید با تلاش ویژه مسئولان رفع شود.

وی با تاکید بر لزوم تلاش همه مسئولان برای ارائه خدمات صادقانه به مردم تصریح کرد: مسئولان باید اوضاع اقتصادی جامعه را با نگاه خدمت رسانی به مردم با برنامه‌ریزی و طراحی، مدیریت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: در شرایطی که گرانی و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است، مسئولان استانی و ملی باید به فکر مردم باشند و همه تلاش خود را برای عبور از این مشکلات به کار گیرند.

وی خواستار تحقق وعده مسئولان دستگاه‌های اجرایی در حل مشکلات اشتغال جوانان شد و اظهار داشت: مردم امتحان خود را پس داده‌اند و حالا نوبت مسئولان است که از این امتحان سربلند بیرون بیایند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر